مدیر مخابرات کهگیلویه وبویراحمدانجام داد؛
بررسی وضعیت ارتباطی و اینترنتی دانشگاه یاسوج
گروه استان ها- رزمجو، یاسوج- مدیر مخابرات منطقه کهکیلویه بویراحمد در یک روز بارانی با حضور در دانشگاه یاسوج، وضعیت ارتباطی و اینترنتی آن را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش اقتصادسرآمد خداداد خالق پناه در یک روز بارانی به مدت ۳ساعت، ساختمانهای اداری، آموزشی و خوابگاههای ( دخترانه -پسرانه )دانشگاه یاسوج را به صورت میدانی مورد پایش ارتباطی و اینترنتی قرار داد.
مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید میدانی گفت: دانشگاه نهاد مقدسی است ونقش کلیدی درتعلیم و تربیت نخبگان ،مدیران و کارشناسان خبره ونقش آفرینان آینده کشور دارد و دیگر نهادها ، سازمان ها وشرکت هایی که به صورت مستقیم با غیر مسقیم با دانشگاه ارتباط دارند، بایدنهایت همکاری را در تامین بسترهای لازم داشته باشند.
خالق پناه مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در حال حاضر رسالت مخابرات منطقه در دانشگاه یاسوج تامین ارتباط (آنتن دهی و اینترنت همراه اول)است و بنا بر حسب وظیفه و تعهد اخلاقی نسبت به دانشگاه ،با حضور مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه و کارشناسان فنی بهینه سازی ، بازدید میدانی از نقاطی که مد نظر دانشگاه بود ، به عمل آمد و خوشبختانه در حوزه ارتباطات (آنتن دهی و اینترنت همراه اول) شبکه نرمال بود ولی با صحبتهایی که باتعدادی ار دانشجویان ساکن در خوابگاهها داشتیم تعدادی از این عزیزان از سیم کارت ایرانسل یا اینترنت وای فای دانشگاه استفاده میکنند که لازم هست تدابیر لازم از سوی دانشگاه در این خصوص اتخاذ شود.
مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطر نشان کرد ، مخابرات منطقه آمادگی دارد حداکثر همکاری با مجموعه دانشگاه جهت اختصاص اینترنت فوق پرسرعت بر بستر فیبر نوری و دیگر محصولات مخابراتی را داشته باشد و این مهم نیازمند استقبال و درخواست دانشگاه
است.
به گزارش اقتصادسرآمد خداداد خالق پناه در یک روز بارانی به مدت ۳ساعت، ساختمانهای اداری، آموزشی و خوابگاههای ( دخترانه -پسرانه )دانشگاه یاسوج را به صورت میدانی مورد پایش ارتباطی و اینترنتی قرار داد.
مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید میدانی گفت: دانشگاه نهاد مقدسی است ونقش کلیدی درتعلیم و تربیت نخبگان ،مدیران و کارشناسان خبره ونقش آفرینان آینده کشور دارد و دیگر نهادها ، سازمان ها وشرکت هایی که به صورت مستقیم با غیر مسقیم با دانشگاه ارتباط دارند، بایدنهایت همکاری را در تامین بسترهای لازم داشته باشند.
خالق پناه مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در حال حاضر رسالت مخابرات منطقه در دانشگاه یاسوج تامین ارتباط (آنتن دهی و اینترنت همراه اول)است و بنا بر حسب وظیفه و تعهد اخلاقی نسبت به دانشگاه ،با حضور مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه و کارشناسان فنی بهینه سازی ، بازدید میدانی از نقاطی که مد نظر دانشگاه بود ، به عمل آمد و خوشبختانه در حوزه ارتباطات (آنتن دهی و اینترنت همراه اول) شبکه نرمال بود ولی با صحبتهایی که باتعدادی ار دانشجویان ساکن در خوابگاهها داشتیم تعدادی از این عزیزان از سیم کارت ایرانسل یا اینترنت وای فای دانشگاه استفاده میکنند که لازم هست تدابیر لازم از سوی دانشگاه در این خصوص اتخاذ شود.
مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطر نشان کرد ، مخابرات منطقه آمادگی دارد حداکثر همکاری با مجموعه دانشگاه جهت اختصاص اینترنت فوق پرسرعت بر بستر فیبر نوری و دیگر محصولات مخابراتی را داشته باشد و این مهم نیازمند استقبال و درخواست دانشگاه
است.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
اینچهبرون سکوی پرش گلستان برای جبران عقبماندگی است
-
مدیرعامل آبفای استان اصفهان معرفی شد
-
بررسی وضعیت ارتباطی و اینترنتی دانشگاه یاسوج
-
اردبیل برای آب شرب به دریای خزر احتیاج دارد
-
افزایش حمل فرآورده به نیروگاههای جنوب سیستان و بلوچستان
-
اجرای مانور پایش استانداردهای ایمنی مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی اختلال مصرف مواد در مازندران
-
120میلیارد ریال کالای تملیکی در لرستان به مزایده می رود
-
شهردار گرمدره: عدالت در حقوق و تأمین رفاه کارگران خدمات شهری در دستور کار است
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



