رتبه برتر لرستان در پرورش ماهیان سردابی؛ تولید ۱۵۰ میلیون قطعه بچهماهی
مدیرکل شیلات لرستان با اشاره به رتبه برتر لرستان در پرورش ماهیان سردابی، از تولید ۱۵۰ میلیون قطعه بچهماهی در این استان خبر داد.
به گزارش اقتصادسرآمد، کیارش بیرانوند به مهر اظهار داشت: استان لرستان در حوزه پرورش ماهیان سردابی رتبه برتر کشور را دارد. وی با بیان اینکه لرستان در حوزه تولید بچهماهی سردابی رتبه برتر کشور را دارد، عنوان کرد: تولیدات آبزیان لرستان نزدیک به ۳۸ هزار تن است.مدیرکل شیلات لرستان، بیان داشت: از این ۳۸ هزار تن، نزدیک به ۳۳ هزار تن ماهیان سردابی است. بیرانوند در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه میزان تولید بچهماهی در لرستان بیش از ۱۵۰ میلیون است، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که این ظرفیت را به بالای ۲۰۰ میلیون برسانیم. وی با تأکید بر اینکه در این راستا هم نیاز استان و هم نیاز استانهای همجوار را میتوانیم برطرف کنیم، گفت: در این راستا مجتمعهای آبزیپروری زیادی را در استان راهاندازی کردهایم. مدیرکل شیلات لرستان با بیان اینکه یکی از این مجتمعهای آبزیپروری لرستان، مجتمع «چم چیت» است، ادامه داد: این مجتمع یکی از بزرگترین مجتمعهای آبزیپروری در کشور است.بیرانوند، بیان داشت: ظرفیت این مجتمع بهصورت سنتی هزار و ۵۰۰ تن و مکانیزه نیز سه هزار تن است.وی با اشاره به اینکه اشتغال این مجتمع آبزیپروری بهصورت مستقیم و غیرمستقیم ۲۰۰ نفر، گفت: این مجتمع آبزیپروری در دهه فجر امسال آبگیری خواهد شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، کیارش بیرانوند به مهر اظهار داشت: استان لرستان در حوزه پرورش ماهیان سردابی رتبه برتر کشور را دارد. وی با بیان اینکه لرستان در حوزه تولید بچهماهی سردابی رتبه برتر کشور را دارد، عنوان کرد: تولیدات آبزیان لرستان نزدیک به ۳۸ هزار تن است.مدیرکل شیلات لرستان، بیان داشت: از این ۳۸ هزار تن، نزدیک به ۳۳ هزار تن ماهیان سردابی است. بیرانوند در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه میزان تولید بچهماهی در لرستان بیش از ۱۵۰ میلیون است، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که این ظرفیت را به بالای ۲۰۰ میلیون برسانیم. وی با تأکید بر اینکه در این راستا هم نیاز استان و هم نیاز استانهای همجوار را میتوانیم برطرف کنیم، گفت: در این راستا مجتمعهای آبزیپروری زیادی را در استان راهاندازی کردهایم. مدیرکل شیلات لرستان با بیان اینکه یکی از این مجتمعهای آبزیپروری لرستان، مجتمع «چم چیت» است، ادامه داد: این مجتمع یکی از بزرگترین مجتمعهای آبزیپروری در کشور است.بیرانوند، بیان داشت: ظرفیت این مجتمع بهصورت سنتی هزار و ۵۰۰ تن و مکانیزه نیز سه هزار تن است.وی با اشاره به اینکه اشتغال این مجتمع آبزیپروری بهصورت مستقیم و غیرمستقیم ۲۰۰ نفر، گفت: این مجتمع آبزیپروری در دهه فجر امسال آبگیری خواهد شد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



