آغاز به کار انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آبزیان خوزستان
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر از آغاز به کار رسمی انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آبزیان استان خوزستان خبر داد.
به گزارش اقتصاد سرآمد، سید مصطفی موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به ظرفیتهای عظیم استان خوزستان در حوزه آبزیپروری به ویژه پرورش میگو و ماهیان گرمابی، راهاندازی این انجمن گامی مهم در راستای سازماندهی تولیدکنندگان و صادرکنندگان و توسعه این صنعت است. وی به همکاری نزدیک اتاق بازرگانی خرمشهر با تشکلهای استانی برای توسعه همه جانبه فعالیتهای اقتصادی و کسب وکار اشاره کرد و گفت: معتقدیم با همکاری و همافزایی بین اتاقهای بازرگانی استان و سایر تشکلها میتوانیم به نتایج بسیار بهتری دست پیدا کنیم. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر با اشاره به اهمیت بهرهگیری از فناوریهای نوین در صنعت آبزیپروری، توضیح داد: در دنیای رقابتی امروز، استفاده از فناوریهای نوین و هوشمندسازی فرآیندها امری ضروری است؛ ما باید به سمت ایجاد یک صنعت آبزیپروری دانشبنیان حرکت کنیم تا بتوانیم در بازارهای جهانی رقابت کنیم. موسوی تأکید کرد: خوزستان با دارا بودن سه اتاق بازرگانی، ظرفیت بی نظیری برای توسعه صادرات آبزیان دارد و با تشکیل هیئت مدیره ترکیبی از نمایندگان سه اتاق، میتوانیم از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کنیم. وی عنوان کرد: امید است با راهاندازی این انجمن، شاهد توسعه روزافزون صنعت آبزیپروری در استان خوزستان و افزایش سهم این استان در بازارهای جهانی باشیم.
به گزارش اقتصاد سرآمد، سید مصطفی موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به ظرفیتهای عظیم استان خوزستان در حوزه آبزیپروری به ویژه پرورش میگو و ماهیان گرمابی، راهاندازی این انجمن گامی مهم در راستای سازماندهی تولیدکنندگان و صادرکنندگان و توسعه این صنعت است. وی به همکاری نزدیک اتاق بازرگانی خرمشهر با تشکلهای استانی برای توسعه همه جانبه فعالیتهای اقتصادی و کسب وکار اشاره کرد و گفت: معتقدیم با همکاری و همافزایی بین اتاقهای بازرگانی استان و سایر تشکلها میتوانیم به نتایج بسیار بهتری دست پیدا کنیم. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر با اشاره به اهمیت بهرهگیری از فناوریهای نوین در صنعت آبزیپروری، توضیح داد: در دنیای رقابتی امروز، استفاده از فناوریهای نوین و هوشمندسازی فرآیندها امری ضروری است؛ ما باید به سمت ایجاد یک صنعت آبزیپروری دانشبنیان حرکت کنیم تا بتوانیم در بازارهای جهانی رقابت کنیم. موسوی تأکید کرد: خوزستان با دارا بودن سه اتاق بازرگانی، ظرفیت بی نظیری برای توسعه صادرات آبزیان دارد و با تشکیل هیئت مدیره ترکیبی از نمایندگان سه اتاق، میتوانیم از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کنیم. وی عنوان کرد: امید است با راهاندازی این انجمن، شاهد توسعه روزافزون صنعت آبزیپروری در استان خوزستان و افزایش سهم این استان در بازارهای جهانی باشیم.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



