مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان خبر داد:
کشف و ضبط 373دستگاه ماینر غیرمجاز در استان لرستان
گروه استان ها - سبحان حبیبی، خرم آباد - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: ۳۷۳ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز (ماینر) از ابتدای سال جاری تاکنون به منظور جلوگیری از مصرف برق و انرژی مازاد در استان کشف و ضبط شده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، مهران امیری در گفتگو با خبر نگاران افزود: این ماینرها با توان مصرفی ۸۴۴ کیلووات و مصرف انرژی حدود ۱۱ میلیون کیلووات ساعت از ۲۴ مرکز غیر مجاز کشف و ضبط شده اند. وی با اشاره به اجرای طرح اعطای پاداش به معرفی کنندگان ماینرهای غیرمجاز گفت: شهروندان با شناسایی و گزارش هر دستگاه ماینر غیر مجاز، پاداش ۱۰ تا ۲۵۰ میلیون ریالی دریافت می کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان ادامه داد: تعیین رقم پاداش متناسب با تعداد ماینرهای کشف شده، قابل افزایش است و در صورت تایید صحت گزارش های مردمی، پرداخت می شود و مشخصات گزارش دهندگان کاملا محرمانه خواهند ماند.
امیری اظهار داشت: شهروندان می توانند هرگونه اطلاعات از ماینرهای غیرمجاز را به شماره ۳۰۰۰۵۱۲۱ پیامک گزارش کنند ویا اطلاعات خود را در سایت www.tavanir.org.ir ثبت نمایند. وی گفت: افراد صرفا در صورتی مشمول دریافت پاداش خواهند شد که گزارش ارسالی پس از بررسی های لازم توسط تیم بازرسی مورد تایید قرار گرفته و منجر به کشف مرکز غیر مجاز شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان بیان کرد:با توجه به لزوم بررسی تیم بازرسی، عملیات پرداخت پاداش زمان بر بوده و مراتب از طریق پیامک به کاربر اعلام خواهد شد.وی همچنین گفت: با خاموشکردن یک لامپ ۳۰ از درصد قطعی برق در این استان کم میشود. وی ادامه داد: اما باتوجهبه ورود به فصل سرما، مصرف گاز در بسیاری از نقاط کشور در حال افزایش است، باتوجهبه اینکه اولویت تأمین گاز به مشترکان خانگی هستند، طبیعتاً عمده نیروگاههای ما که با استفاده از انرژی گاز، برق را تولید میکنند دچار کمبود گاز میشوند و گاز این نیروگاهها قطع و از مدار خارج میشوند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه همین دلیل باعث میشود که ما از نظر تولید برق، نیروگاههای گازی را در مدار نداشته باشیم، تصریح کرد: در حال حاضر ۸۵ درصد از برق مصرفی استان در بخش خانگی است، در این راستا با خاموشکردن یک عدد لامپ از سوی هر مشترک در سطح کشور، حدود هزار مگاوات برق صرفهجویی میشود و اندازه هزار مگاوات خاموشی کمتری خواهیم داشت.
امیری، بیان داشت: در سطح استان لرستان نیز اگر هر مشترک یک لامپ را خاموش کند، حدود ۱۴ مگاوات صرفهجویی در مصرف برق را خواهیم داشت.وی افزود: این ۱۴ مگاوات برق، حدود ۳۰ درصد از خاموشیهای استان را کم میکند.
به گزارش اقتصادسرآمد، مهران امیری در گفتگو با خبر نگاران افزود: این ماینرها با توان مصرفی ۸۴۴ کیلووات و مصرف انرژی حدود ۱۱ میلیون کیلووات ساعت از ۲۴ مرکز غیر مجاز کشف و ضبط شده اند. وی با اشاره به اجرای طرح اعطای پاداش به معرفی کنندگان ماینرهای غیرمجاز گفت: شهروندان با شناسایی و گزارش هر دستگاه ماینر غیر مجاز، پاداش ۱۰ تا ۲۵۰ میلیون ریالی دریافت می کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان ادامه داد: تعیین رقم پاداش متناسب با تعداد ماینرهای کشف شده، قابل افزایش است و در صورت تایید صحت گزارش های مردمی، پرداخت می شود و مشخصات گزارش دهندگان کاملا محرمانه خواهند ماند.
امیری اظهار داشت: شهروندان می توانند هرگونه اطلاعات از ماینرهای غیرمجاز را به شماره ۳۰۰۰۵۱۲۱ پیامک گزارش کنند ویا اطلاعات خود را در سایت www.tavanir.org.ir ثبت نمایند. وی گفت: افراد صرفا در صورتی مشمول دریافت پاداش خواهند شد که گزارش ارسالی پس از بررسی های لازم توسط تیم بازرسی مورد تایید قرار گرفته و منجر به کشف مرکز غیر مجاز شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان بیان کرد:با توجه به لزوم بررسی تیم بازرسی، عملیات پرداخت پاداش زمان بر بوده و مراتب از طریق پیامک به کاربر اعلام خواهد شد.وی همچنین گفت: با خاموشکردن یک لامپ ۳۰ از درصد قطعی برق در این استان کم میشود. وی ادامه داد: اما باتوجهبه ورود به فصل سرما، مصرف گاز در بسیاری از نقاط کشور در حال افزایش است، باتوجهبه اینکه اولویت تأمین گاز به مشترکان خانگی هستند، طبیعتاً عمده نیروگاههای ما که با استفاده از انرژی گاز، برق را تولید میکنند دچار کمبود گاز میشوند و گاز این نیروگاهها قطع و از مدار خارج میشوند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه همین دلیل باعث میشود که ما از نظر تولید برق، نیروگاههای گازی را در مدار نداشته باشیم، تصریح کرد: در حال حاضر ۸۵ درصد از برق مصرفی استان در بخش خانگی است، در این راستا با خاموشکردن یک عدد لامپ از سوی هر مشترک در سطح کشور، حدود هزار مگاوات برق صرفهجویی میشود و اندازه هزار مگاوات خاموشی کمتری خواهیم داشت.
امیری، بیان داشت: در سطح استان لرستان نیز اگر هر مشترک یک لامپ را خاموش کند، حدود ۱۴ مگاوات صرفهجویی در مصرف برق را خواهیم داشت.وی افزود: این ۱۴ مگاوات برق، حدود ۳۰ درصد از خاموشیهای استان را کم میکند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
ممنوعیت قطع برق واحدهای تولیدی بدون هماهنگی
-
کشف و ضبط 373دستگاه ماینر غیرمجاز در استان لرستان
-
تبلیغ و ترویج مهدویت براساس شرایط روز جامعه
-
لازمه توسعه کشور پرداختن به آموزشهای مهارتی است
-
افتتاح ۸۱ کیلومتر بزرگراه در شمال استان سیستان و بلوچستان
-
۱۶۰ شرکت داخلی در نمایشگاه ساخت داخل عسلویه
-
مجوز احداث فاز دوم فولاد شادگان صادر خواهد شد
اخبار روز
-
با هدف حفاظت از میراث ارزشمند خلیج فارس؛ حفاظت و احیای بافت تاریخی بوشهر عملیاتی می شود
-
امسال؛ اجرای طرح گسترده مقابله با گونه مهاجم "سنبل آبی" در تالاب انزلی
-
«جنگ ۴۰ روزه» بهانهبازنگری در سیاستهای حملونقلی ایران
-
مردم جزیره خارگ بیبهره از طرح جامع شهری
-
کمبود اسکله های گردشگری در نوار ساحلی خزر
-
نجات 12 نفر گردشگر از غرق شدگی در آبهای خزر طی یک ماه گذشته
-
با حجم سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان؛ هتل ساحلی 5 ستاره در بندر دیلم احداث می شود
-
امسال صورت می گیرد؛ عملیات تعویض و نوسازی خطوط لوله نفتی ابوذر در میدان نفتی ابوذر و جزیره خارگ
-
چرا تحریمهای بیسابقه آمریکا نتوانست صادرات نفت ایران را متوقف کند؟
-
ضرورت بازنگری در الگوی توسعه بنادر
-
کشتیهای ایرانی خزر در صف تعمیر!
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد



