ارتقای ایمنی جادههای کرمانشاه با نصب بیش از ۴هزار تابلوهای جدید
گروه استان ها- کرمانشاه - سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۴ هزار و ۶۵۰ عدد تابلوی جدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب شده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، یزدان خسروی با اشاره به اجرای طرح گسترده نصب تابلوهای ایمنی در محورهای ارتباطی استان اظهار داشت:این اقدام با هدف افزایش ایمنی جادهها و کاهش تصادفات صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه ایمنی جادهها یکی از اولویتهای اصلی این اداره کل است افزود: در راستای تحقق این هدف، طی ۹ ماهه سالجاری ۴ هزار و ۶۵۰ تابلو از انواع اخطاری، انتظامی و مسیرنما کامپوزیت در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب شده است.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت تابلوهای راهنمایی در کاهش تصادفات گفت: این تابلوها نقش مهمی در اطلاعرسانی به رانندگان، هشدار دادن درباره خطرات احتمالی و هدایت آنها در مسیر صحیح ایفا میکنند.خسروی افزود: با نصب این تابلوها، رانندگان میتوانند با آگاهی بیشتری رانندگی کنند و از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.
به گفته سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، علاوه بر نصب تابلوهای اخطاری و انتظامی، ۵۵۰ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی نیز در محورهای استان نصب و مونتاژ شده است.
وی افزود: این تابلوها، اطلاعات مفیدی مانند: فاصله تا مقصد، مسیرهای جایگزین و اماکن مهم را در اختیار رانندگان قرار میدهند.
به گزارش اقتصادسرآمد، یزدان خسروی با اشاره به اجرای طرح گسترده نصب تابلوهای ایمنی در محورهای ارتباطی استان اظهار داشت:این اقدام با هدف افزایش ایمنی جادهها و کاهش تصادفات صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه ایمنی جادهها یکی از اولویتهای اصلی این اداره کل است افزود: در راستای تحقق این هدف، طی ۹ ماهه سالجاری ۴ هزار و ۶۵۰ تابلو از انواع اخطاری، انتظامی و مسیرنما کامپوزیت در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب شده است.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت تابلوهای راهنمایی در کاهش تصادفات گفت: این تابلوها نقش مهمی در اطلاعرسانی به رانندگان، هشدار دادن درباره خطرات احتمالی و هدایت آنها در مسیر صحیح ایفا میکنند.خسروی افزود: با نصب این تابلوها، رانندگان میتوانند با آگاهی بیشتری رانندگی کنند و از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.
به گفته سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، علاوه بر نصب تابلوهای اخطاری و انتظامی، ۵۵۰ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی نیز در محورهای استان نصب و مونتاژ شده است.
وی افزود: این تابلوها، اطلاعات مفیدی مانند: فاصله تا مقصد، مسیرهای جایگزین و اماکن مهم را در اختیار رانندگان قرار میدهند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
روابط اقتصادی میان اصفهان و ازمیر گسترش می یابد
-
۱۷۸ کارگاه ثابت و سیار آموزش فنی و حرفهای در ایلام فعال است
-
طرح مدیر انرژی خانواده در لرستان رونمایی شد
-
مهمترین مطالبه بخش خصوصی استان فارس حمایت از تولید است
-
توسعه نیافتن صنایع تبدیلی در اهواز عامل توسعه نیافتگی است
-
ارتقای ایمنی جادههای کرمانشاه با نصب بیش از ۴هزار تابلوهای جدید
-
بازدید معاون وزیر نفت از غرفه پتروشیمی شازند
-
پیام رئیسی شهردار جدید هشتگرد شد
اخبار روز
-
رونق گردشگری کیش نیازمند راه اندازی پروازهای متعدد است
-
پیام سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد
-
حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از پروژه های راهبردی پالایشگاه نفت تهران
-
نصب بزرگترین سکوی نفتی خلیج فارس با تکیه بر دانش بومی
-
یک پورتال خدمات محور بر بستر سامان سوئیت
-
از خودرو تا کشتی؛ خودرانها قانونمند میشوند
-
از تربیت مدیران حرفهای تا ارتقای ظرفیت عملیاتی مهرآباد
-
با وجود آسیب به بیش از ۲ هزار منطقه، میانگین خاموشیها در دوران جنگ کمتر از ۵۰ دقیقه بود
-
ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری
-
وقتی رقابت از تولید بیشتر به بهرهوری بیشتر تغییر میکند؛ درس مهم پروژه FRW نفت سپاهان
-
تبدیل مواد و انرژی که هدر میرفت به محصول قابل استفاده و ارزشمند
-
تفتان به ایستگاه گمرکی ریلی تجارت ایران و پاکستان تبدیل شد
-
بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر بوشهر
-
ما بر تضمین ایمنی دریانوردان تمرکز داریم
-
«نبود تشکلهای صنفی قدرتمند» پیگیری مطالبات دریانوردان را دشوار کرده است
-
آیا ایران برای آینده دریانوردی خود برنامه دارد؟
-
دریانوردان در خط مقدم آتش
-
دریانوردان «رهبانان» توسعهی پساجنگ
-
روز جهانی دریانورد با شعار گرامی نمیشود
-
واکاوی چندوجهی بحران انسانی در عصر جدید دریانوردی



