استانداریزد:
مبارزه با قاچاق سوخت، وظیفه همه نهادها و ادارات یزد است
گروه استان ها- دانشی ، یزد - استاندار یزد گفت: با توجه به سیاستهای دولت چهاردهم ،مبارزه با قاچاق سوخت در دستور کار جدی قرار دارد و همه نهادها و ادارات باید با اولویت قرار دادن این موضوع، اقدام کنند.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمد رضا بابایی در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان افزود: با توجه به تفاوت قیمتی که بین قیمت یارانه ای و آزاد وجود دارد افرادی نسبت به قاچاق سوخت اقدام می کنند و همه ما باید پای کار باشیم تا این ناهنجاری ها جمع شود.
وی ادامه داد: حتما برش شهرستانی برنامهریزیها نیز لحاظ گردد و به میزان کشفی که وجود داشته باشد پاداش خوبی نیز دیده شود؛ نباید اجازه داده شود منافع عمومی خدشه دار شود و همه ما وظیفه داریم با ناهنجاری قاچاق سوخت برخورد کنیم.
بابایی اظهار داشت: در قاچاق سوخت باید بسیار جدی ورود و در جلسات بعدی این کمیسیون نیز باید به صورت مشخص و با نمودار نسبت به ارائه عملکرد اقدام شود .
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد نیز در این جلسه گفت: تشکیل قرارگاه سوخت توسط دولت ابلاغ شد و قرارگاه استان یزد نیز تشکیل شده و چهار کمیته تخصصی زیر مجموعه این ستاد فعالیت خواهد داشت.اسماعیل دهستانی افزود: استان یزد مسیر و منشا قاچاق سوخت است و لذا برای هر ۲ مورد برنامه ریزی لازم با برش استانی و شهرستانی تدوین شده و گزارش عملکرد دستگاههای متولی نیز مرتب رصد می شود.وی اظهار داشت: تا هنگامیکه مقابله سیستمی صورت نگیرد، نتیجه خوبی نخواهیم داشت و تمرکز ما بر آموزش و برخورد با بنیان های مالی درقاچاق سوخت است که با فعال شدن این قرارگاه و انسجامی که بین دستگاههای متولی به وجود می آید اقدامات پیشگیرانه موثرتری انجام خواهد شد.دبیر کمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان یزد نیز در این جلسه گفت:به دلیل ناترازی هایی که در انرژی وجود دارد لذا با دستور ریاست جمهوری مقرر شد مبادی قاچاق سوخت و همچنین مبادی تخصیص سوخت مورد بررسی قرار گیرد و رصد استانی مداوم نیز انجام شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمد رضا بابایی در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان افزود: با توجه به تفاوت قیمتی که بین قیمت یارانه ای و آزاد وجود دارد افرادی نسبت به قاچاق سوخت اقدام می کنند و همه ما باید پای کار باشیم تا این ناهنجاری ها جمع شود.
وی ادامه داد: حتما برش شهرستانی برنامهریزیها نیز لحاظ گردد و به میزان کشفی که وجود داشته باشد پاداش خوبی نیز دیده شود؛ نباید اجازه داده شود منافع عمومی خدشه دار شود و همه ما وظیفه داریم با ناهنجاری قاچاق سوخت برخورد کنیم.
بابایی اظهار داشت: در قاچاق سوخت باید بسیار جدی ورود و در جلسات بعدی این کمیسیون نیز باید به صورت مشخص و با نمودار نسبت به ارائه عملکرد اقدام شود .
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد نیز در این جلسه گفت: تشکیل قرارگاه سوخت توسط دولت ابلاغ شد و قرارگاه استان یزد نیز تشکیل شده و چهار کمیته تخصصی زیر مجموعه این ستاد فعالیت خواهد داشت.اسماعیل دهستانی افزود: استان یزد مسیر و منشا قاچاق سوخت است و لذا برای هر ۲ مورد برنامه ریزی لازم با برش استانی و شهرستانی تدوین شده و گزارش عملکرد دستگاههای متولی نیز مرتب رصد می شود.وی اظهار داشت: تا هنگامیکه مقابله سیستمی صورت نگیرد، نتیجه خوبی نخواهیم داشت و تمرکز ما بر آموزش و برخورد با بنیان های مالی درقاچاق سوخت است که با فعال شدن این قرارگاه و انسجامی که بین دستگاههای متولی به وجود می آید اقدامات پیشگیرانه موثرتری انجام خواهد شد.دبیر کمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان یزد نیز در این جلسه گفت:به دلیل ناترازی هایی که در انرژی وجود دارد لذا با دستور ریاست جمهوری مقرر شد مبادی قاچاق سوخت و همچنین مبادی تخصیص سوخت مورد بررسی قرار گیرد و رصد استانی مداوم نیز انجام شود.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
لزوم مدیریت بهینه منابع و همکاری دستگاه های مرتبط
-
مرکز خدمات سرمایه گذاری در آذربایجان غربی راه اندازی می شود
-
توجه به حقوق اساسی کارگران و حل مسائل معیشتی آنها ضروری است
-
ساخت سه هزار کلاس درس برای چابهار و دشتیاری ضروری است
-
مبارزه با قاچاق سوخت، وظیفه همه نهادها و ادارات یزد است
-
بالغ بر هزار میلیارد تومان پروژه در ایلام درحال اجراست
-
بهزیستی مازندران به دنبال توانمندسازی ۳۹۳ هزار مددجو
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



