انجام ۷۸۰۰ پایش مصرف گاز مراکز دولتی و عمومی در استان چهارمحال و بختیاری
گروه استان ها- زهرا مصطفوی ، شهرکرد- مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری گفت : شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از نیمه آبان تاکنون ۷۸۰۰ مورد پایش مصرف گاز در ادارات، مساجد و مدارس استان انجام داده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، جهانبخش سلیمیان ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: طرح مذکور در راستای اجرایی کردن بخش نامه وزارت نفت و دستورالعمل ابلاغی از شرکت ملی گاز ایران صورت پذیرفت.
مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به انجام بازدیدهای ادواری توسط تیمهای کارشناسی این شرکت، از رعایت دمای ۱۸ درجه در فضای داخلی و فضاهای عمومی و سرپوشیده نام برد که درفرآیند بازدیدها مورد توجه و تاکید قرار میگیرد.
سلیمیان تصریح کرد: در صورت مشاهده و رعایت نکردن موارد مندرج در بخشنامه، اخطاریه برای اماکن زیر پوشش صادر خواهد شد که بر این اساس، تاکنون به ۲۹۱سازمان یا اداره اخطار قطع بهمنظور کاهش مصرف و تنظیم دمای رفاه در ساختمان داده شده است.
وی در پایان از تمامی ادارات، سازمان ها و سایر مراکز دولتی و عمومی خواست تا با روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز کار و خاموش کردن آنها یک ساعت قبل از پایان کار، خاموش کردن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل برای ساختمان هایی که سیستم حرارت مرکزی ندارند و همچنین انجام معاینه فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و دیگر اقدامات لازم به منظور افزایش بازدهی وسایل گازسوز نظیر نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه ها نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز اهتمام ورزند.
به گزارش اقتصادسرآمد، جهانبخش سلیمیان ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: طرح مذکور در راستای اجرایی کردن بخش نامه وزارت نفت و دستورالعمل ابلاغی از شرکت ملی گاز ایران صورت پذیرفت.
مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به انجام بازدیدهای ادواری توسط تیمهای کارشناسی این شرکت، از رعایت دمای ۱۸ درجه در فضای داخلی و فضاهای عمومی و سرپوشیده نام برد که درفرآیند بازدیدها مورد توجه و تاکید قرار میگیرد.
سلیمیان تصریح کرد: در صورت مشاهده و رعایت نکردن موارد مندرج در بخشنامه، اخطاریه برای اماکن زیر پوشش صادر خواهد شد که بر این اساس، تاکنون به ۲۹۱سازمان یا اداره اخطار قطع بهمنظور کاهش مصرف و تنظیم دمای رفاه در ساختمان داده شده است.
وی در پایان از تمامی ادارات، سازمان ها و سایر مراکز دولتی و عمومی خواست تا با روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز کار و خاموش کردن آنها یک ساعت قبل از پایان کار، خاموش کردن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل برای ساختمان هایی که سیستم حرارت مرکزی ندارند و همچنین انجام معاینه فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و دیگر اقدامات لازم به منظور افزایش بازدهی وسایل گازسوز نظیر نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه ها نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز اهتمام ورزند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
صلیب سرخ آمریکا از هلالاحمر ایران درخواست کمک کرد
-
تکمیل فاز نخست مجتمع پتروشیمی تا ۲ سال آینده
-
توسعه گردشگری پایدار و استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر
-
احداث بزرگ ترین ایستگاه مترو جزیره ای خاورمیانه در مشهد
-
۷ هزار و ۶۰۰ کیلومتر عملیات برفروبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه
-
انجام ۷۸۰۰ پایش مصرف گاز مراکز دولتی و عمومی در استان چهارمحال و بختیاری
-
همزمان با ۲۲ بهمن ماه؛ برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی در سازمان منطقه ویژه پارس
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



