مدیرکل بهزیستی استان مازندران
مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست پسران «میعاد نور» در محمود آباد افتتاح شد
گروه استان ها- سهیلا مرآتی،مازندران - همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور حجت الاسلام تقی زاده امام جمعه سرخرود، بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران، قاسمی سرپرست فرمانداری محمودآباد، کیان مهر فرمانده انتظامی محمودآباد، کبود شهردار سرخرود، اخوان سرپرست معاونت سلامت اجتماعی بهزیستی، محمودی رییس اداره حراست بهزیستی، غلامپور رییس بهزیستی شهرستان، جمعی از خیرین نیک اندیش و مسوولین شهرستانی، مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست ۱۲ تا ۱۸ سال پسران "میعاد نور" در سرخرود شهرستان محمود آباد افتتاح شد.
به گزارش اقتصاسدرآمد، فریبا بریمانی، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: سازمان بهزیستی کشور تنها دستگاه حمایتی تخصصی دولتی کشور می باشد و در حال حاضر ۵۲ وظیفه را برعهده دارد و حدود ۱۷۰ خدمت را به هموطنان در سراسر کشور ارائه می دهد.وی با بیان اینکه ۲۱ مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در مازندران فعالیت می کنند، افزود: سالانه حدود ۲۳۰ کودک زیر ۱۸ سال در این مراکز نگهداری و خدمات مختلف به آنان ارایه می شود. بریمانی با تاکید بر اینکه مسوولیت مراقبت شبانه روزی از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست معرفی شده از سوی مراجع قضایی بر عهده بهزیستی است، ادامه داد: هدف بهزیستی ساماندهی و واگذاری این کودکان به خانواده زیستی و جایگزین می باشد که در این راستا سازمان حمایت های خاصی را در نظر گرفته است که در صورت نداشتن شرایط بازپیوند در مراکز تحت نظر بهزیستی، نگهداری می شوند و نظارت های لازم از این مراکز و خانواده های زیستی که کودک در آن نگهداری می شود توسط همکاران بهزیستی صورت می گیرد.وی هدف بهزیستی از نگهداری کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست را حمایت و صیانت از حقوق کودکان معرفی شده از طرف مقام قضایی به بهزیستی و تعیین شیوه مراقبت، ارزیابی نیازها و چگونگی ارائه خدمات به آنان دانست و افزود: سازمان بهزیستی با هدف رفع نیازهای آنان، مجموعه ای از فعالیت های تربیتی و حرفه ای را به کمک خیرین و موسسه های تحت نظارت جهت فراهم نمودن سلامت جسمی، روانی و اجتماعی ارائه می دهد تا آنان بتوانند همانند سایر اقشار جامعه به رشد و شکوفایی دست پیدا کنند.
به گزارش اقتصاسدرآمد، فریبا بریمانی، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: سازمان بهزیستی کشور تنها دستگاه حمایتی تخصصی دولتی کشور می باشد و در حال حاضر ۵۲ وظیفه را برعهده دارد و حدود ۱۷۰ خدمت را به هموطنان در سراسر کشور ارائه می دهد.وی با بیان اینکه ۲۱ مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در مازندران فعالیت می کنند، افزود: سالانه حدود ۲۳۰ کودک زیر ۱۸ سال در این مراکز نگهداری و خدمات مختلف به آنان ارایه می شود. بریمانی با تاکید بر اینکه مسوولیت مراقبت شبانه روزی از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست معرفی شده از سوی مراجع قضایی بر عهده بهزیستی است، ادامه داد: هدف بهزیستی ساماندهی و واگذاری این کودکان به خانواده زیستی و جایگزین می باشد که در این راستا سازمان حمایت های خاصی را در نظر گرفته است که در صورت نداشتن شرایط بازپیوند در مراکز تحت نظر بهزیستی، نگهداری می شوند و نظارت های لازم از این مراکز و خانواده های زیستی که کودک در آن نگهداری می شود توسط همکاران بهزیستی صورت می گیرد.وی هدف بهزیستی از نگهداری کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست را حمایت و صیانت از حقوق کودکان معرفی شده از طرف مقام قضایی به بهزیستی و تعیین شیوه مراقبت، ارزیابی نیازها و چگونگی ارائه خدمات به آنان دانست و افزود: سازمان بهزیستی با هدف رفع نیازهای آنان، مجموعه ای از فعالیت های تربیتی و حرفه ای را به کمک خیرین و موسسه های تحت نظارت جهت فراهم نمودن سلامت جسمی، روانی و اجتماعی ارائه می دهد تا آنان بتوانند همانند سایر اقشار جامعه به رشد و شکوفایی دست پیدا کنند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
پرداخت 105میلیاردی تسهیــلات مشاغل خانگی در استان کرمانشاه
-
مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست پسران «میعاد نور» در محمود آباد افتتاح شد
-
افزایش عمر سازه های وزارت نیرو با اجرای سازه های آبخیزداری
-
تنها ۲۵ درصد از شهروندان شیراز عوارض شهرسازی را پرداخت میکنند
-
کاشت بیش از ۱۴ میلیون گل و جانمایی ۱۰۰ المان جدید همزمان با بهار۱۴۰۴
-
صادرات بیش از ۵۰۰۰ تنی آبزیان از سیستان و بلوچستان به خارج کشور
-
نشست مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با مسئولین سازمان نظام پرستاری اصفهان
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



