فرماندار: ایجاد زیرساخت و افزایش ظرفیت، بندر شادگان را رونق میدهد
فرماندار شادگان گفت: ایجاد ظرفیت و زیرساختهای لازم، زمینه را برای رونق بندر شادگان و اشتغالزایی فراهم خواهد کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، یعقوب مقدم به ایرنا اظهار کرد: برای رسیدن بندر شادگان به جایگاه واقعی خود در عرصه صادرات و واردات، ایجاد اشتغال و رونق بیشتر نیاز به همکاری و همافزایی دستگاههای اجرایی است.
وی افزود: همه دستگاهها موظف هستند در کمترین زمان نسبت به اخذ ایپیال و اتصال به سامانه جامع تجارت اقدام کنند تا شناورها در زمان ورود و روند اخذ مجوزها با تاخیر مواجه نشوند.فرماندار شادگان ایجاد ظرفیتهای بندری را برای رونق بیشتر بندر تجاری شادگان مورد تاکید قرار داد و گفت: تجار و وارد کنندگان کالا میتوانند با پرداخت عوارض و دریافت مجوزهای لازم کالاهای خود را با کامیون به سراسر کشور ارسال کنند.
مقدم با تاکید بر نقش راهبردی بندر شادگان در توسعه اقتصادی و زیرساختهای بندری بیان کرد: باید شرایطی فراهم شود که بندر تجاری شادگان به یک پایانه تجاری فعال در سطح استان و کشور تبدیل شود.وی نقش بندر در توسعه شهرستان شادگان پررنگ توصیف کرد و گفت: افزایش مراودات تجاری در بندر به واسطه حضور تجار و بازرگانان که یکی از الزامات حضور آنها ایجاد دفاتر تجاری در خود شهرستان است تاثیرات مفیدی در توسعه شهرستان خواهد داشت.
به گزارش اقتصادسرآمد، یعقوب مقدم به ایرنا اظهار کرد: برای رسیدن بندر شادگان به جایگاه واقعی خود در عرصه صادرات و واردات، ایجاد اشتغال و رونق بیشتر نیاز به همکاری و همافزایی دستگاههای اجرایی است.
وی افزود: همه دستگاهها موظف هستند در کمترین زمان نسبت به اخذ ایپیال و اتصال به سامانه جامع تجارت اقدام کنند تا شناورها در زمان ورود و روند اخذ مجوزها با تاخیر مواجه نشوند.فرماندار شادگان ایجاد ظرفیتهای بندری را برای رونق بیشتر بندر تجاری شادگان مورد تاکید قرار داد و گفت: تجار و وارد کنندگان کالا میتوانند با پرداخت عوارض و دریافت مجوزهای لازم کالاهای خود را با کامیون به سراسر کشور ارسال کنند.
مقدم با تاکید بر نقش راهبردی بندر شادگان در توسعه اقتصادی و زیرساختهای بندری بیان کرد: باید شرایطی فراهم شود که بندر تجاری شادگان به یک پایانه تجاری فعال در سطح استان و کشور تبدیل شود.وی نقش بندر در توسعه شهرستان شادگان پررنگ توصیف کرد و گفت: افزایش مراودات تجاری در بندر به واسطه حضور تجار و بازرگانان که یکی از الزامات حضور آنها ایجاد دفاتر تجاری در خود شهرستان است تاثیرات مفیدی در توسعه شهرستان خواهد داشت.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
اهمیت دیپلماسی اقتصادی در توسعه دریامحور
-
مقابله با کاهش تراز آب خزر در اولویت کاری شورای پدافند غیرعامل مازندران
-
پروژههای کلان بندری در بنادر استان بوشهر شتاب گرفتند
-
واکنش فرمانده نیروی دریایی ارتش به اظهارات ترامپ درباره نام خلیج فارس
-
فرماندار: ایجاد زیرساخت و افزایش ظرفیت، بندر شادگان را رونق میدهد
-
«گماش»؛ پایان فیلمبرداری فیلمکوتاهی دربارهی گنج افسانهای خلیج فارس
اخبار روز
-
نجات 12 نفر گردشگر از غرق شدگی در آبهای خزر طی یک ماه گذشته
-
با حجم سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان؛ هتل ساحلی 5 ستاره در بندر دیلم احداث می شود
-
امسال صورت می گیرد؛ عملیات تعویض و نوسازی خطوط لوله نفتی ابوذر در میدان نفتی ابوذر و جزیره خارگ
-
چرا تحریمهای بیسابقه آمریکا نتوانست صادرات نفت ایران را متوقف کند؟
-
ضرورت بازنگری در الگوی توسعه بنادر
-
کشتیهای ایرانی خزر در صف تعمیر!
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»



