تأکید مدیر عامل پایانههای نفتی ایران بر خودکفایی، توسعه زیرساختها و نوسازی ناوگان شناوری
در روز پایانی بیستونهمین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانههای نفتی ایران، با حضور در غرفههای تخصصی و گفتوگو با فعالان صنعت، بر نقش کلیدی این شرکت در زنجیره صادرات نفت کشور تأکید کرد و با تشریح برنامههای توسعهای، از عزم جدی برای گسترش ظرفیتهای عملیاتی، نوسازی تجهیزات و توسعه ناوگان شناوری خبر داد.
به گزارش اقتصادسرآمد، عباس اسدروزدر آخرین روز نمایشگاه بینالمللی نفت تهران، با حضور در غرفه یکی از شرکتهای سازنده قطعات ارتجاعی لاستیکی (Expansion Joint) که موفق به بومیسازی تجهیزات مورد استفاده در گویهای شناور پایانه میعانات گازی پارس جنوبی شده بود، ضمن قدردانی از توانمندیهای داخلی، تأکید کرد: «توسعه صنعت نفت بدون حمایت از ساخت داخل ممکن نیست و ما با جدیت از شرکتهای توانمند ایرانی در این مسیر حمایت میکنیم.»
وی در ادامه، با اشاره به جایگاه راهبردی شرکت پایانههای نفتی ایران در زنجیره صادرات نفت، میعانات گازی و فرآوردهها، گفت: «این شرکت بهعنوان حلقه نهایی و حیاتی در عملیات صادرات، مسئولیت پایداری و ارتقاء عملکرد فنی پایانهها را بر عهده دارد و تحقق برنامههای توسعهای در این بخش، نقش مستقیمی در افزایش درآمدهای ارزی کشور دارد.»
اسدروز با تشریح برنامههای راهبردی شرکت اظهار داشت:«افزایش ظرفیت مخازن ذخیرهسازی، نوسازی تأسیسات، توسعه تجهیزات بارگیری دریایی، ارتقاء سامانههای ایمنی و نوسازی ناوگان شناوری شامل شناورهای پشتیبانی، یدککشها و قایقهای خدماتی، از جمله برنامههای در دست اقدام شرکت هستند.»
به گزارش اقتصادسرآمد، عباس اسدروزدر آخرین روز نمایشگاه بینالمللی نفت تهران، با حضور در غرفه یکی از شرکتهای سازنده قطعات ارتجاعی لاستیکی (Expansion Joint) که موفق به بومیسازی تجهیزات مورد استفاده در گویهای شناور پایانه میعانات گازی پارس جنوبی شده بود، ضمن قدردانی از توانمندیهای داخلی، تأکید کرد: «توسعه صنعت نفت بدون حمایت از ساخت داخل ممکن نیست و ما با جدیت از شرکتهای توانمند ایرانی در این مسیر حمایت میکنیم.»
وی در ادامه، با اشاره به جایگاه راهبردی شرکت پایانههای نفتی ایران در زنجیره صادرات نفت، میعانات گازی و فرآوردهها، گفت: «این شرکت بهعنوان حلقه نهایی و حیاتی در عملیات صادرات، مسئولیت پایداری و ارتقاء عملکرد فنی پایانهها را بر عهده دارد و تحقق برنامههای توسعهای در این بخش، نقش مستقیمی در افزایش درآمدهای ارزی کشور دارد.»
اسدروز با تشریح برنامههای راهبردی شرکت اظهار داشت:«افزایش ظرفیت مخازن ذخیرهسازی، نوسازی تأسیسات، توسعه تجهیزات بارگیری دریایی، ارتقاء سامانههای ایمنی و نوسازی ناوگان شناوری شامل شناورهای پشتیبانی، یدککشها و قایقهای خدماتی، از جمله برنامههای در دست اقدام شرکت هستند.»
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
توسعه اقتصاد دریامحور پشت سد تامین انرژی!
-
آغاز انتقال سهمیه سوخت به کارت های بانکی از مرداد امسال
-
به دنبال افزایش تولید بنزین یورو ۴ و یورو ۵ با اجرای طرحهای کیفیسازی هستیم
-
تأکید مدیر عامل پایانههای نفتی ایران بر خودکفایی، توسعه زیرساختها و نوسازی ناوگان شناوری
-
رکورد 50 ساله تولید نیروگاههای حرارتی شکسته شد
اخبار روز
-
نجات 12 نفر گردشگر از غرق شدگی در آبهای خزر طی یک ماه گذشته
-
با حجم سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان؛ هتل ساحلی 5 ستاره در بندر دیلم احداث می شود
-
امسال صورت می گیرد؛ عملیات تعویض و نوسازی خطوط لوله نفتی ابوذر در میدان نفتی ابوذر و جزیره خارگ
-
چرا تحریمهای بیسابقه آمریکا نتوانست صادرات نفت ایران را متوقف کند؟
-
ضرورت بازنگری در الگوی توسعه بنادر
-
کشتیهای ایرانی خزر در صف تعمیر!
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»



