معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه
افزایش ۲۵ درصدی جابجایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در دو ماه نخست سال جاری
گروه استان ها- کرمانشاه - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه، از رشد چشمگیر ۲۵ درصدی جابجایی مسافران با ناوگان حمل و نقل عمومی جادهای در دو ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
به گزارش اقتصادسرآمد، ایوب کریمی با اشاره به بهبود شاخصهای خدماترسانی ناوگان حمل و نقل عمومی جادهای گفت: در دو ماهه ابتدایی سال جاری، ۶۳۵ هزار و ۴۲۴ نفر با استفاده از ناوگان عمومی شامل: اتوبوس، مینیبوس و سواری کرایهای در استان جابجا شدهاند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۲۵ درصدی را نشان میدهد.
وی افزود: در این مدت، ۱۲۶ هزار و ۸۰۶ نفر با اتوبوس، ۴۰۳ هزار و ۵۱۰ نفر با مینیبوس و ۱۰۵ هزار و ۱۰۸ نفر با سواریهای کرایهای سفر کردهاند که بیانگر استقبال قابلتوجه مردم از حمل و نقل عمومی بهویژه در سفرهای بینشهری است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، همچنین از افزایش ۶ درصدی تعداد سفرها نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت، ۶۱ هزار و ۶۹۶ سفر انجام شده که شامل ۷ هزار و ۴۱۰ سفر اتوبوسی، ۲۲ هزار و ۹۰۹ سفر مینیبوسی و ۳۱ هزار و ۳۷۷ سفر با سواری عمومی میشود.
کریمی در ادامه با اشاره به ویژگیهای سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار داشت: آسایش، ایمنی و آرامش خاطر مسافران از مهمترین مزایای استفاده از ناوگان عمومی است. علاوه بر این، رانندگان این ناوگان آموزشدیده، مجرب و متعهد هستند و وسایل نقلیه نیز بهصورت دورهای تحت بازبینیهای فنی قرار میگیرند.
وی با تأکید بر نقش نظارتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: تمامی سفرهای انجامشده تحت نظارت گشتهای کنترلی دروازهای قرار دارند تا از ایمنی، سلامت فنی خودروها و رعایت ضوابط حمل و نقل عمومی اطمینان حاصل شود. این نظارتها بهصورت مستمر در پایانهها و مبادی ورودی و خروجی استان صورت میگیرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، ایوب کریمی با اشاره به بهبود شاخصهای خدماترسانی ناوگان حمل و نقل عمومی جادهای گفت: در دو ماهه ابتدایی سال جاری، ۶۳۵ هزار و ۴۲۴ نفر با استفاده از ناوگان عمومی شامل: اتوبوس، مینیبوس و سواری کرایهای در استان جابجا شدهاند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۲۵ درصدی را نشان میدهد.
وی افزود: در این مدت، ۱۲۶ هزار و ۸۰۶ نفر با اتوبوس، ۴۰۳ هزار و ۵۱۰ نفر با مینیبوس و ۱۰۵ هزار و ۱۰۸ نفر با سواریهای کرایهای سفر کردهاند که بیانگر استقبال قابلتوجه مردم از حمل و نقل عمومی بهویژه در سفرهای بینشهری است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، همچنین از افزایش ۶ درصدی تعداد سفرها نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت، ۶۱ هزار و ۶۹۶ سفر انجام شده که شامل ۷ هزار و ۴۱۰ سفر اتوبوسی، ۲۲ هزار و ۹۰۹ سفر مینیبوسی و ۳۱ هزار و ۳۷۷ سفر با سواری عمومی میشود.
کریمی در ادامه با اشاره به ویژگیهای سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار داشت: آسایش، ایمنی و آرامش خاطر مسافران از مهمترین مزایای استفاده از ناوگان عمومی است. علاوه بر این، رانندگان این ناوگان آموزشدیده، مجرب و متعهد هستند و وسایل نقلیه نیز بهصورت دورهای تحت بازبینیهای فنی قرار میگیرند.
وی با تأکید بر نقش نظارتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: تمامی سفرهای انجامشده تحت نظارت گشتهای کنترلی دروازهای قرار دارند تا از ایمنی، سلامت فنی خودروها و رعایت ضوابط حمل و نقل عمومی اطمینان حاصل شود. این نظارتها بهصورت مستمر در پایانهها و مبادی ورودی و خروجی استان صورت میگیرد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
برگزاری نشست بررسی قرارداد مشاوره سامانه مقابله با ریز پرنده ها در پالایش نفت امام خمینی شازند
-
راه اندازی چهار ایستگاه تلفن همراه در یاسوج
-
پیشگیری از طریق آموزش، واکسیناسیون و نظارت بر وضعیت دامها بسیار حائز اهمیت است
-
افزایش ۲۵ درصدی جابجایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در دو ماه نخست سال جاری
-
هوشمندسازی حوزه آبزیپروری و انرژی در استان بوشهر
-
برگزاری کارگاه هماندیشی مدیریت شرایط اضطراری در سازمان منطقه ویژه پارس
-
امکان پیشپرداخت قبض تلفن ثابت در سامانه «مخابرات من» فراهم شد
-
فرصت تحصیل در ۲ رشته ارشد در دانشگاه پیام نور مرکز زابل فراهم شد
اخبار روز
-
با هدف حفاظت از میراث ارزشمند خلیج فارس؛ حفاظت و احیای بافت تاریخی بوشهر عملیاتی می شود
-
امسال؛ اجرای طرح گسترده مقابله با گونه مهاجم "سنبل آبی" در تالاب انزلی
-
«جنگ ۴۰ روزه» بهانهبازنگری در سیاستهای حملونقلی ایران
-
مردم جزیره خارگ بیبهره از طرح جامع شهری
-
کمبود اسکله های گردشگری در نوار ساحلی خزر
-
نجات 12 نفر گردشگر از غرق شدگی در آبهای خزر طی یک ماه گذشته
-
با حجم سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان؛ هتل ساحلی 5 ستاره در بندر دیلم احداث می شود
-
امسال صورت می گیرد؛ عملیات تعویض و نوسازی خطوط لوله نفتی ابوذر در میدان نفتی ابوذر و جزیره خارگ
-
چرا تحریمهای بیسابقه آمریکا نتوانست صادرات نفت ایران را متوقف کند؟
-
ضرورت بازنگری در الگوی توسعه بنادر
-
کشتیهای ایرانی خزر در صف تعمیر!
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد



