میزان برق تحویلی به صنعت معادل سال گذشته
مدیرکل امور انرژی و امور مشتریان توانیر با ابراز رضایت از همراهی مشترکان بخش خانگی با صنعت برق در هفته های آغازین فصل گرم بیان کرد: تداوم این همکاری و مدیریت مصرف، نقش کلیدی در حفظ پایداری شبکه در هفتههای باقیمانده از فصل گرم خواهد داشت.
به گزارش اقتصادسرآمد، عبدالامیر یاقوتی با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف در فصل گرم سال، بر همراهی مؤثر مشترکان با صنعت برق تأکید کرد و گفت: تا پایان خردادماه، مصرف برق در بخش خانگی رشد ۴ درصدی داشته که این عدد باتوجه به افزایش ۳ درصدی تعداد مشترکان برق در سال جدید، نشاندهنده رشد متعادل مصرف و همراهی مردم در این بخش است.
وی افزود: پیشبینی میشود بخشی از دلیل کاهش مصرف برق در بخش خانگی در هفتههای اخیر، به دلیل تحولات پیش آمده و تعطیلات رخ داده باشد.
مدیرکل توانیر با اشاره به تأثیر مثبت سیاستهای نظارتی در بخشهای اداری گفت: در بخش اداری، به واسطه نظارتهای دقیق و همراهی مناسب دستگاهها، شاهد کاهش محسوس مصرف برق بودهایم. برای مثال بخشهای عمومی مثل بانکها نسبت به سال گذشته، حدود ۶ درصد کاهش مصرف را تجربه کردهاند.
یاقوتی ادامه داد: این کاهش مصرف در بخش اداری، به ما امکان داد که برقرسانی به بخشهای حیاتیتری همچون صنعت و کشاورزی را بهبود بخشیم. در بخش صنعت، میزان برق تحویلی تقریباً معادل سال گذشته بوده و در بخش کشاورزی نیز یک درصد افزایش در تحویل برق نسبت به سال قبل ثبت شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در هفتههای گذشته، شاهد مشارکت و همراهی مطلوبی از سوی مشترکان بخشهای مختلف، بهویژه مشترکان خانگی، با صنعت برق بودهایم و تداوم این همکاری و مدیریت مصرف، نقش کلیدی در حفظ پایداری شبکه در هفتههای باقیمانده از فصل گرم خواهد داشت.
به گزارش اقتصادسرآمد، عبدالامیر یاقوتی با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف در فصل گرم سال، بر همراهی مؤثر مشترکان با صنعت برق تأکید کرد و گفت: تا پایان خردادماه، مصرف برق در بخش خانگی رشد ۴ درصدی داشته که این عدد باتوجه به افزایش ۳ درصدی تعداد مشترکان برق در سال جدید، نشاندهنده رشد متعادل مصرف و همراهی مردم در این بخش است.
وی افزود: پیشبینی میشود بخشی از دلیل کاهش مصرف برق در بخش خانگی در هفتههای اخیر، به دلیل تحولات پیش آمده و تعطیلات رخ داده باشد.
مدیرکل توانیر با اشاره به تأثیر مثبت سیاستهای نظارتی در بخشهای اداری گفت: در بخش اداری، به واسطه نظارتهای دقیق و همراهی مناسب دستگاهها، شاهد کاهش محسوس مصرف برق بودهایم. برای مثال بخشهای عمومی مثل بانکها نسبت به سال گذشته، حدود ۶ درصد کاهش مصرف را تجربه کردهاند.
یاقوتی ادامه داد: این کاهش مصرف در بخش اداری، به ما امکان داد که برقرسانی به بخشهای حیاتیتری همچون صنعت و کشاورزی را بهبود بخشیم. در بخش صنعت، میزان برق تحویلی تقریباً معادل سال گذشته بوده و در بخش کشاورزی نیز یک درصد افزایش در تحویل برق نسبت به سال قبل ثبت شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در هفتههای گذشته، شاهد مشارکت و همراهی مطلوبی از سوی مشترکان بخشهای مختلف، بهویژه مشترکان خانگی، با صنعت برق بودهایم و تداوم این همکاری و مدیریت مصرف، نقش کلیدی در حفظ پایداری شبکه در هفتههای باقیمانده از فصل گرم خواهد داشت.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



