هم‌افزايي مرزباني و شيلات مازندران  براي صيانت از ذخاير آبزيان خزر


نشست مشترك مرزباني و شيلات مازندران با هدف مقابله با صيد غيرمجاز و حمايت از فعاليت‌هاي قانوني برگزار شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، نشست مشترك مرزباني استان مازندران و اداره‌كل شيلات استان با حضور مديركل شيلات مازندران، معاونين اداره‌كل و سردار شرفي فرمانده مرزباني استان مازندران و با هدف تقويت تعامل و هماهنگي بين دستگاهي در راستاي حفاظت و صيانت از ذخاير آبزيان درياي خزر و حمايت از فعاليت‌هاي قانوني حوزه شيلات تشكيل شد.در اين جلسه، موضوعاتي از جمله مقابله با صيد غيرمجاز و قاچاق ماهيان خاوياري، حمايت و حفاظت از تعاوني‌هاي پره صيادي، صيانت از قفس‌هاي پرورش ماهي در دريا و برنامه‌ريزي جهت اجراي مانورهاي مشترك حفاظتي و نظارتي مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
همچنين در ادامه، بر حفاظت و تأمين امنيت بنادر صيادي بابلسر و اميرآباد به‌عنوان مراكز مهم و راهبردي فعاليت‌هاي شيلاتي استان تأكيد شد و مقرر گرديد با تعامل و همكاري مستمر، اقدامات لازم در اين زمينه انجام پذيرد.در پايان اين نشست، بر ضرورت استمرار جلسات مشترك، ارتقاي سطح هماهنگي‌ها و هم‌افزايي ظرفيت‌ها به‌منظور حفظ ذخاير ارزشمند آبزيان، حمايت از جامعه صيادي و تحقق اهداف توسعه پايدار شيلات استان تأكيد شد.
هم‌افزايي مرزباني و شيلات مازندران  براي صيانت از ذخاير آبزيان خزر
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه