شیراز برای هفتمین سال، تمیزترین شهر کشور شد؛
موفقیت حاصل آموزش و پویشهای مردمی در شیراز
گروه استان ها- توانایی ،شیراز - رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز با بیان اینکه این کلانشهر برای هفتمین سال متوالی به عنوان تمیزترین شهر کشور شناخته شده است، گفت: این موفقیت حاصل ساعتها آموزش و برگزاری پویشهایی مانند«هر روز یک زباله از زمین برمیداریم» است.
به گزارش اقتصادسرآمد، صمد پناهیان در آیین پنجمین مرحله اهدای جوایز به برگزیدگان پویش «هر روز یک زباله از زمین برمیداریم» که با همکاری مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز و سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز برگزار شده است، ضمن قدردانی از مجمع خیرین، این پویش را یکی از اقدامات فرهنگی و «حلقه گمشده» فعالیتهای سازمان برشمرد.وی با اشاره به پیشتاز بودن این پویش با مشارکت مردم در سطح کشور، ابراز امیدواری کرد که این روند برای رسیدن به هدف نهایی، یعنی دستیابی به شهری پاکیزهتر، استمرار یابد.
عضو هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز، مشارکت شهروندان، بهویژه کودکان و نوجوانان، را در این حرکت فرهنگی بسیار ارزشمند دانست و شیراز را «الگویی برای تمام دنیا» در زمینه تمدن فرهنگی توصیف کرد.احمد صادقینژاد افزود: پویش «هر روز یک زباله از زمین برمیداریم» در قالب تفاهمنامهای میان مجمع و سازمان مدیریت پسماند در سال ۱۴۰۱ منعقد و در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز رونمایی شد؛ تاکنون ۶۰۰ اثر شامل کلیپ و عکس از فعالیتهای مرتبط با پویش به درگاه مربوطه ارسال شده است؛ پس از کارشناسی و انتخاب برگزیدگان، در پنجمین مرحله تاکنون ۲۷ نفر تجلیل شدهاند و این برنامه تا دستیابی کامل به اهدافش ادامه خواهد داشت.
در این مراسم از ۶ نفر از برگزیدگان پویش «هر روز یک زباله از زمین برمیداریم» که آثار خود را ارسال کرده بودند، تجلیل به عمل آمد؛ جوایز شامل کارت هدیه، «نشان مهربانی» که توسط خیرین مجمع تهیه شده بود و بستههای فرهنگی تدارک دیده شده توسط سازمان مدیریت پسماند اهدا شد.شهروندان علاقهمند میتوانند آثار خود شامل اقدامات فرهنگی مرتبط با نظافت و پاکیزگی را از طریق پیامرسان داخلی به شماره ۰۹۰۱۶۶۶۶۱۳۷ ارسال کنند.
به گزارش اقتصادسرآمد، صمد پناهیان در آیین پنجمین مرحله اهدای جوایز به برگزیدگان پویش «هر روز یک زباله از زمین برمیداریم» که با همکاری مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز و سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز برگزار شده است، ضمن قدردانی از مجمع خیرین، این پویش را یکی از اقدامات فرهنگی و «حلقه گمشده» فعالیتهای سازمان برشمرد.وی با اشاره به پیشتاز بودن این پویش با مشارکت مردم در سطح کشور، ابراز امیدواری کرد که این روند برای رسیدن به هدف نهایی، یعنی دستیابی به شهری پاکیزهتر، استمرار یابد.
عضو هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز، مشارکت شهروندان، بهویژه کودکان و نوجوانان، را در این حرکت فرهنگی بسیار ارزشمند دانست و شیراز را «الگویی برای تمام دنیا» در زمینه تمدن فرهنگی توصیف کرد.احمد صادقینژاد افزود: پویش «هر روز یک زباله از زمین برمیداریم» در قالب تفاهمنامهای میان مجمع و سازمان مدیریت پسماند در سال ۱۴۰۱ منعقد و در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز رونمایی شد؛ تاکنون ۶۰۰ اثر شامل کلیپ و عکس از فعالیتهای مرتبط با پویش به درگاه مربوطه ارسال شده است؛ پس از کارشناسی و انتخاب برگزیدگان، در پنجمین مرحله تاکنون ۲۷ نفر تجلیل شدهاند و این برنامه تا دستیابی کامل به اهدافش ادامه خواهد داشت.
در این مراسم از ۶ نفر از برگزیدگان پویش «هر روز یک زباله از زمین برمیداریم» که آثار خود را ارسال کرده بودند، تجلیل به عمل آمد؛ جوایز شامل کارت هدیه، «نشان مهربانی» که توسط خیرین مجمع تهیه شده بود و بستههای فرهنگی تدارک دیده شده توسط سازمان مدیریت پسماند اهدا شد.شهروندان علاقهمند میتوانند آثار خود شامل اقدامات فرهنگی مرتبط با نظافت و پاکیزگی را از طریق پیامرسان داخلی به شماره ۰۹۰۱۶۶۶۶۱۳۷ ارسال کنند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
«اقتصاد دیجیتال» مسیر تحول اشتغال و حکمرانی شهری در اصفهان
-
آغاز طرح اضطراری ۱۰۰ میلیارد تومانی برای رفع بحران تأمین آب در خاش
-
نوسازی ناوگان شهری و توسعه فضای سبز، محور هفته هوای پاک است
-
موفقیت حاصل آموزش و پویشهای مردمی در شیراز
-
سهم تسهیلات مشاغل خرد و خانگی لرستان سه برابر افزایش یافت
-
تبدیل بیش از ۲۵۰۰ رشته انشعاب غیرمجاز آب شرب به مجاز در استان مازندران
-
۱۴۸۰ حلقه چاه غیرمجاز در خراسان رضوی مسدود شد
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



