در سال گذشته صورت گرفت؛
تبدیل بیش از ۲۵۰۰ رشته انشعاب غیرمجاز آب شرب به مجاز در استان مازندران
گروه استان ها - سهیلا مرآتی، مازندران - مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از تبدیل ۲۶۶۹ رشته انشعاب غیرمجاز آب شرب به مجاز در سطح استان خبر داد و گفت: نصب انشعاب غیرمجاز، تضییع حقوق سایر مشترکین است و نسبت به خاطیان مطابق قانون برخورد می شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، بهزاد برارزاده در گفتگویی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب در راستای کاهش هدر رفت آب، طی سال گذشته اقدام به نشت یابی و رفع شکستگی در ۱۶۵۰ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع ، ۷۸هزار انشعاب آب و ۵ باب مخزن ذخیره نموده است، افزود: به همین منظور در سال گذشته ۱۲۲ کیلومتر شبکه آبرسانی نوسازی و بازسازی شد.
او از بازسازی، استاندارد سازی و تعویض انشعابات فرسوده آب به تعداد ۷۱۷۴ رشته خبر داد و تصریح کرد: در این مدت نسبت به تعویض ۲۳هزار و ۸۲۶ دستگاه کنتور خراب مشترکین نیز اقدام شد.
مدیرعامل آبفا مازندران، به خرید و نصب ۴۳ دستگاه کنتور در ورودی های شبکه توزیع و خروجی مخازن ذخیره و ۳۰ دستگاه در منابع تامین، ۲۶ دستگاه فشارسنج لاگردار، ۲۰۰ دستگاه شیر پدالی، ۵۲ دستگاه پرلاتور( درافشان)، ۱۶۰ دستگاه شیر اهرمی، ۳۰ دستگاه سر دوش کم مصرف و ۱۰ دستگاه شیر الکترونیکی در تاسیسات آبرسانی و اماکن پرمصرف اشاره و تصریح کرد: این اقدامات در راستای مدیریت مصرف و کاهش هدر رفت آب صورت گرفت.
برارزاده با بیان اینکه ۱۳هزار و ۲۰۰ فقره انشعاب پرمصرف در استان طی سال گذشته شناسایی شد گفت: در راستای مصرف بهینه نیز در انشعابات مصارف داخلی شرکت ۳۰ دستگاه کنتور جدید خریداری و نصب شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، بهزاد برارزاده در گفتگویی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب در راستای کاهش هدر رفت آب، طی سال گذشته اقدام به نشت یابی و رفع شکستگی در ۱۶۵۰ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع ، ۷۸هزار انشعاب آب و ۵ باب مخزن ذخیره نموده است، افزود: به همین منظور در سال گذشته ۱۲۲ کیلومتر شبکه آبرسانی نوسازی و بازسازی شد.
او از بازسازی، استاندارد سازی و تعویض انشعابات فرسوده آب به تعداد ۷۱۷۴ رشته خبر داد و تصریح کرد: در این مدت نسبت به تعویض ۲۳هزار و ۸۲۶ دستگاه کنتور خراب مشترکین نیز اقدام شد.
مدیرعامل آبفا مازندران، به خرید و نصب ۴۳ دستگاه کنتور در ورودی های شبکه توزیع و خروجی مخازن ذخیره و ۳۰ دستگاه در منابع تامین، ۲۶ دستگاه فشارسنج لاگردار، ۲۰۰ دستگاه شیر پدالی، ۵۲ دستگاه پرلاتور( درافشان)، ۱۶۰ دستگاه شیر اهرمی، ۳۰ دستگاه سر دوش کم مصرف و ۱۰ دستگاه شیر الکترونیکی در تاسیسات آبرسانی و اماکن پرمصرف اشاره و تصریح کرد: این اقدامات در راستای مدیریت مصرف و کاهش هدر رفت آب صورت گرفت.
برارزاده با بیان اینکه ۱۳هزار و ۲۰۰ فقره انشعاب پرمصرف در استان طی سال گذشته شناسایی شد گفت: در راستای مصرف بهینه نیز در انشعابات مصارف داخلی شرکت ۳۰ دستگاه کنتور جدید خریداری و نصب شد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
«اقتصاد دیجیتال» مسیر تحول اشتغال و حکمرانی شهری در اصفهان
-
آغاز طرح اضطراری ۱۰۰ میلیارد تومانی برای رفع بحران تأمین آب در خاش
-
نوسازی ناوگان شهری و توسعه فضای سبز، محور هفته هوای پاک است
-
موفقیت حاصل آموزش و پویشهای مردمی در شیراز
-
سهم تسهیلات مشاغل خرد و خانگی لرستان سه برابر افزایش یافت
-
تبدیل بیش از ۲۵۰۰ رشته انشعاب غیرمجاز آب شرب به مجاز در استان مازندران
-
۱۴۸۰ حلقه چاه غیرمجاز در خراسان رضوی مسدود شد
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



