تداوم خدمت در بنادر شهید باهنر، جاسک، سیریک و تیاب همزمان با مساعدتر شدن شرایط

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان، با اشاره به تداوم فعالیت بنادر تحت مدیریت این مجموعه در شرایط جنگی اخیر، اظهار کرد: با وجود شرایط خاص حاکم بر منطقه و مخاطرات ناشی از حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی، فعالیت بنادر شهید باهنر، جاسک، سیریک و تیاب به تعطیلی کامل نرسید و روند ارائه خدمات بندری با رعایت کامل ملاحظات امنیتی، ایمنی و عملیاتی ادامه یافت.
به گزارش اقتصادسرآمد، حمیدرضا محمدحسینی تختی در این ارتباط اظهار کرد: در طول مدت جنگ اخیر، با اتخاذ تدابیر ویژه و هماهنگی مستمر میان دستگاه‌های مسئول، عملیات تخلیه و بارگیری کالا، صادرات و واردات و خدمات‌رسانی به شناورها با برنامه‌ریزی دقیق دنبال شد تا کمترین اختلال در زنجیره تأمین کالا و تجارت دریایی کشور ایجاد شود.مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با بیان اینکه کارکنان، کارشناسان و فعالان حوزه بندری در این ایام نقش مهمی در حفظ پایداری خدمات ایفا کردند، تصریح کرد: تعهد و تلاش شبانه‌روزی مجموعه‌های عملیاتی و بخش خصوصی فعال در بنادر موجب شد جریان تجارت دریایی در بنادر شرق هرمزگان تداوم داشته باشد و نیازهای تجاری و لجستیکی کشور با کمترین وقفه تأمین شود.محمدحسینی تختی خاطرنشان کرد: اکنون با مساعدتر شدن شرایط و بازگشت نسبی آرامش به منطقه، تمامی بنادر تحت نظارت این مدیریت شامل شهید باهنر، جاسک، سیریک و تیاب به صورت روزانه و در چارچوب برنامه‌های عملیاتی در حال ارائه خدمات به صاحبان کالا، بازرگانان، صادرکنندگان و واردکنندگان هستند.وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات تخلیه و بارگیری کالا در این بنادر به شکل مطلوب در حال انجام است و ظرفیت‌های موجود برای پاسخگویی به تقاضای فعالان اقتصادی و دریایی به‌کار گرفته شده است. همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش بهره‌وری، تسهیل فرآیندهای بندری و ارتقای سطح خدمات به ذی‌نفعان در دستور کار قرار دارد.
تداوم خدمت در بنادر شهید باهنر، جاسک، سیریک و تیاب همزمان با مساعدتر شدن شرایط
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه