مسئولان هیچ برنامه مشخصی برای مدیریت کرونا ندارند
نماینده اهواز در مجلس یازدهم گفت: متاسفانه با یک دوربین صداوسیما میرویم دو تا مرکز بهداشتی یا تزریق واکسن را نشان میدهیم و میگوییم همه چیز خوب است، اما الان آن چیزی که واقعیت کف جامعه است این است که خیلی از این عزیزان اکنون مستاصل شدند و عملا کار با یک برنامه خاصی پیش نرفته است. قطع به یقین باید عزیزان تلاش بیشتری برای واکسیناسیون انجام دهند.به گزارش اقتصادسرآمد، مجتبی یوسفی نماینده اهواز و باوی در مجلس یازدهم در خصوص نحوه مدیریت کرونا در کشور و شکلگیری یک موج جدید از ابتلا و افزایش تعداد مرگ و میر در اثر این ویروس، گفت: متاسفانه الان بعد از سپری شدن حدود یک سال و نیم هنوز در مدیریت کرونا، سیاست دولت و به ویژه ریاست محترم جمهور که رئیس ستاد مقابله با کروناست بر یک مبنا و شاخص مشخصی حرکت نمیکند. به عنوان مثال ایام نوروز که فرامیرسد یکباره همه سفرها و حتی سفرهای خارجی کشور را آزاد میکنند؛ در حالیکه میتوانست بهترین فرصت برای قرنظینه باشد؛ اما بعد از پایان نوروز کسب و کارها را تعطیل میکنند.وی افزود: در نتیجه مشاهده میشود که اکنون هم از آن سو کادر درمانی ما در حال شهید دادن به صورت روزانه است و هم از سوی دیگر یک نکته بسیار جدی دیگر که از آن غافل شدند کسب و کارهایی است که درآمد پایدار و ثابت ندارند؛ متاسفانه مسئولان کوتاهترین و راحتترین مسیر را انتخاب میکنند و آن هم تعطیلی این کسب و کارهاست اما کسی نمیگوید این کارگران روزمزد که معیشت آنها به این درآمد روزانه گره خورده چطور باید معیشت خود را تامین کنند.نماینده اهواز همچنین در رابطه با مشکلات موجود در حوزه واکسیناسیون بیان داشت: در حوزه واکسیناسیون تلاشهای خوبی در بحث واردات صورت گرفته و البته باید سرعت آن بیشتر شود و آن واکسنهایی که تستهای بالینیشان تایید شده و الان مورد پذیرش است و عوارض و دوران نقاهتی نداشته اینها را بتوانیم استفاده کنیم و حتما واردات باید یک سرعتی انجام شود.وی ادامه داد: همچنین الحمدلله ما جزو معدود کشورهایی هستیم که تولید واکسن را داریم یعنی انتظار میرود بحث واکسیناسیون با یک سرعت بیشتری صورت گیرد اما اکنون این صفهای عریض و طویلی که تشکیل شده از بازنشستگان و افراد پا به سن گذاشته ما که به عنوان چشم و چراغ یک خانواده محسوب میشوند، پدربزرگان و مادربزرگان ما هستند که یا بیماری زمینهای دارند یا نگران سلامت آنها هستیم اما مشاهده میشود که در صفهای طولانی حضور دارند و ما در بحث واکسن و اطلاعرسانی بیبرنامگی داریم.یوسفی همچنین اظهار داشت: متاسفانه با یک دوربین صداوسیما میرویم دو تا مرکز بهداشتی یا تزریق واکسن را نشان میدهیم و میگوییم همه چیز خوب است، اما الان آن چیزی که واقعیت کف جامعه است این است که خیلی از این عزیزان اکنون مستاصل شدند و عملا کار با یک برنامه خاصی پیش نرفته است. قطع به یقین باید عزیزان تلاش بیشتری برای واکسیناسیون صورت داده و از سوی دیگر با یک برنامهریزی مناسب خدماترسانی را انجام دهند. یعنی به طور همزمان هم در تصمیمگیریها برای محدویتها یا موارد دیگر دقت بیشتری کسب کنیم و هم از سوی مقابل به واکسیناسیون سرعت بیشتری بدهیم.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
رئیس سابق سیا:در مورد ایران با نوعی بیاعتمادی مواجهیم
-
ایران جامانده از ریلِ اقتصاد صادرات محور
-
تهران دلتایی شد
-
مواضع ایران درباره برجام و رفع تحریم با جابجایی دولت تغییر نمیکند
-
مسئول اروپایی: زمان در مذاکرات هستهای به سود هیچ یک از طرفها نیست
-
ربیعی: پیشرفتهایی در گفت و گو با عربستان به دست آمده است
-
مسئولان هیچ برنامه مشخصی برای مدیریت کرونا ندارند
-
سه بیمارستان سیار در سیستان و بلوچستان راهاندازی میشود
اخبار روز
-
تغییرات در خصوص اصلاح بخشی از ریز ساختارهای معاملاتی در بازار سهام عادی و مرحله معاملات پایانی TAL
-
برای بردن فقط بازیکنان نمیدوند؛ ما هم سهمی داریم
-
برق ۶۲ اداره تهران قطع شد
-
مانور سراسری مدیریت هوشمند تلفات انرژی برق «پروژه ملی مهتاب»
-
وقتی غولهای کشتیرانی مسیرشان را عوض میکنند، باید نگران باشیم یا آماده؟
-
گزارش دست آوردهای یک سال گذشته سایپا
-
صندوق توسعه صنایع دریایی و توسعه صادرات کجای معادله اقتصاددریا هستند
-
ضرورت بازتعریف فرهنگ سرمایهگذاری در مسیر توسعه پایدار
-
حضور چشمگیر گردشگران تابستانی در سواحل خلیج گرگان
-
«شکست دولت» فراتر از شکست بازار
-
تحول در زنجیره تأمین کشور؛ نظام رتبهبندی شرکتهای لجستیکی کلید خورد
-
به زودی؛ برنامه اقدام ملی حفاظت از کوسه ماهیان و سفره ماهیان اجرایی می شود
-
برگزاری موفقیتآمیز ممیزی جامع و تلفیقی ممیزی آیمو در بندر شهید رجایی
-
تداوم روند روان ترخیص کالاهای اساسی در بندر امام(ره)
-
فرصت تازه برای فعالان اقتصادی؛ بندر خرمشهر آماده پشتیبانی از واردات ۳۶ قلم کالا
-
پهلودهی شناور ترانزیتی کالای اساسی در بندر شهید رجایی
-
تفاهمنامه همکاری مشترک میان شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و صندوق نوآوری و شکوفایی کشور
-
پل حمیری و محور فنوج-تنگه سرحه به بهره برداری رسید
-
برنامهریزی برای بهرهبرداری پروژههای اربعین پیش از آغاز سفرها
-
پذیرهنویسی صندوق سولار در بورس تهران تکمیل شد



