برخورد با کسانی که از دو محل حقوق دریافت میکردند
رییس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس از برخورد نظارتی کمیسیون با مقامات و مدیران بازنشستهای که از دو محل حقوق دریافت میکردند، خبرداد و گفت: حقوق مازاد دریافتی این افراد به بیت المال باز میگردد.به گزارش اقتصادسرآمد، «حسن شجاعی علیآبادی» گفت: با بررسیهای کمیسیون اصل نودم مجلس مشخص شد تعدادی از مدیران ارشد کشور که با وجود بازنشستگی در دولتهای یازدهم و دوازدهم مجدد دعوت به کار شدهاند، به دلیل ضعف در سامانه اطلاعاتی موجود در صندوقهای بازنشستگی، علاوه بر حقوق پست مدیریتی، حقوق بازنشستگی هم دریافت میکردند.وی افزود: متاسفانه افرادی در سطح وزیر و معاون رئیس جمهور نیز در فهرست مورد بررسی کمیسیون قرار داشتند که پس از پیگیریهای کمیسیون اصل نود مبالغ دریافتی غیرقانونی به بیت المال بازگشته و علاوه بر آن بنا شد سامانه جامعی ایجاد شود که در صورت به کارگیری افراد بازنشسته حقوق بازنشستگی آنها قطع شود.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
برخورد با کسانی که از دو محل حقوق دریافت میکردند
-
راز کلاهبرداری از کاربران رمزارز اکسننس
-
اولویت مدیران شعب استانها ارتباطات با نهادها و سازمانهای اقتصادی
-
وزیر اقتصاد به اتفاقات بورس ورود کند
-
اولویت کلیدی گروه ٢۴ واکسیناسیون ملت ها در سطح جهان است
-
هیچ برنامهای برای افزایش نرخ بهره اوراق دولتی وجود ندارد
-
پرداخت ۳۳ هزار فقره تسهیلات به مددجویان در ۶ ماه
-
مذاکره برای آزادسازی منابع مسدود شده بانک دی در چین
-
پرداخت ۱۰۲هزار فقره تسهیلات حمایتی توسط بانک اقتصادنوین
-
رشد ۶۶ درصدی تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی نسبت به سال گذشته
-
جبران کسری بودجه با انتشار اوراق خطای راهبردی است
اخبار روز
-
مانور سراسری مدیریت هوشمند تلفات انرژی برق «پروژه ملی مهتاب»
-
وقتی غولهای کشتیرانی مسیرشان را عوض میکنند، باید نگران باشیم یا آماده؟
-
گزارش دست آوردهای یک سال گذشته سایپا
-
صندوق توسعه صنایع دریایی و توسعه صادرات کجای معادله اقتصاددریا هستند
-
ضرورت بازتعریف فرهنگ سرمایهگذاری در مسیر توسعه پایدار
-
حضور چشمگیر گردشگران تابستانی در سواحل خلیج گرگان
-
«شکست دولت» فراتر از شکست بازار
-
تحول در زنجیره تأمین کشور؛ نظام رتبهبندی شرکتهای لجستیکی کلید خورد
-
به زودی؛ برنامه اقدام ملی حفاظت از کوسه ماهیان و سفره ماهیان اجرایی می شود
-
برگزاری موفقیتآمیز ممیزی جامع و تلفیقی ممیزی آیمو در بندر شهید رجایی
-
تداوم روند روان ترخیص کالاهای اساسی در بندر امام(ره)
-
فرصت تازه برای فعالان اقتصادی؛ بندر خرمشهر آماده پشتیبانی از واردات ۳۶ قلم کالا
-
پهلودهی شناور ترانزیتی کالای اساسی در بندر شهید رجایی
-
تفاهمنامه همکاری مشترک میان شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و صندوق نوآوری و شکوفایی کشور
-
پل حمیری و محور فنوج-تنگه سرحه به بهره برداری رسید
-
برنامهریزی برای بهرهبرداری پروژههای اربعین پیش از آغاز سفرها
-
پذیرهنویسی صندوق سولار در بورس تهران تکمیل شد
-
درج اوراق مرابحه شرکت بهمن موتور در بورس تهران
-
شاخص کل بورس تهران از مرز ۵ میلیون واحد گذشت.
-
وعدههای بزرگ و چالشهای ساختاری در فرودگاه امام خمینی(ره)



