ضلع غربی ساحل نکا آزادسازی می‌شود


نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد راه در ضلع غربی ساحل نکا برای دسترسی به دریا جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری به مازندران بوده و انجام می‌شود.به گزارش اقتصادسرآمد، غلام‌رضا شریعتی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی در این‌باره در گفت‌وگویی، اظهار کرد: در ارتباط با دسترسی مردم نکا و مسافران در این شهرستان پیگیری‌های مختلفی به عمل آمده است.
وی افزود: این موضوع را با وحیدی وزیر کشور در سفر دولت به استان در میان گذاشتیم که پس از بازدید از ضلع غربی ساحل تصمیم گرفته شد راه دسترسی برای مردم شهرستان و همچنین مسافران به دریا درنظر گرفته شود.
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: درصورت تحقق این مهم حدود دو تا سه کیلومتر ساحل آزادسازی و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
شریعتی با اعلام اینکه موضوع ایجاد راه دسترسی در ضلع غربی ساحل نکا برای دسترسی به دریا جز مصوبات قرار گرفت، تصریح کرد: به فرماندار هم اعلام کردیم که پیگیری این تصمیم دولت باشند البته پیگیری‌ها همچنان در دستور قرار دارد.
وی با تاکید بر اختصاص اعتبار برای ایجاد راه دسترسی مناسب به دریا، خاطرنشان کرد: نسبت به این مهم امیدواریم ؛ چراکه نگاه وزیر کشور  در این زمینه  مثبت بوده و همچنین تصمیم‌گیری لازم صورت گرفته که امیدواریم در تابستان امسال محقق شود.
ضلع غربی ساحل نکا آزادسازی می‌شود
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه