چگنی: نگاه برند زاگرس پوش به صادرات است

زاگرس پوش واحد نمونه صنعتی کشور شد

در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن که با حضور رییس جمهور و وزیرصنعت معدن تجارت در محل سالن اجلاس سران برگزارشد از مدیرعامل شرکت زاگرس پوش، به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور در سال 1401 تقدیر به عمل آمد.
به گزارش اقتصاد سرآمد، با توجه به ارزیابی صورت گرفته در کارگروه انتخاب برگزیدگان حوزه صنعت مبتنی بر عملکرد سال ۱۴۰۰ و به استناد نتایج حاصل شده، ستاد گرامیداشت دهه تولید و تجارت، شرکت زاگرس پوش را به عنوان واحد برتر در گروه صنایع منسوجات و پوشاک انتخاب کرد.
مهندس رحیم چگنی مدیرعامل شرکت زاگرس پوش در همین رابطه به خبرنگار اقتصاد سرآمد گفت: طبق روال سال های گذشته دهم تیرماه(روز ملی صنعت و معدن) از نمونه های کشوری تجلیل به عمل می آورد که درهمین راستا امسال ستاد گرامیداشت دهه تولید و تجارت با توجه به ارزیابی صورت گرفته و با نظر به عملکرد واحدهای تولیدی و صنعتی در سال ۱۴۰۰ با اجرای طرح ممیزی، شرکت زاگرس پوش را در لیست واحد های برتر تولیدی و صنعتی قرار دادند و برند زاگرس پوش موفق به کسب لوح تقدیرو تندیس این مهم شد.
وی در ادامه گفت: این برند موفق در ایران کار خود را در ابتدا از یک کارگاه کوچک آغاز نموده و پس از ۶ سال در وضعیت راضی کننده قرار گرفت. در حال حاضر زاگرس پوش تعداد ۱۵ فروشگاه عرضه مستقیم (فعال) دارد و محصولات تولید خود را با برند ایرانی با کیفیت بالا به دست مصرف کننده می رساند.
مدیرعامل شرکت زاگرس پوش افزود: در پاسخ به این پرسش که در بروز رسانی نیروهای تولید و رقابت در بازار پوشاک آیا برنامه دارید به اقتصاد سرآمد می گوید: در بحث آموزش تلاش های زیادی صورت گرفته است به طوری که در همین راستا واحد دانشگاهی علمی کاربردی راه اندازی کرده است که دانشجویان این رشته از ظرفیت و امکانات عملی واحد تولیدی زاگرس پوش بهره می گیرند.مهندس چگنی تصریح کرد: درهمین راستا زاگرس پوش توانسته است با ایجاد فضای تلفیقی برگرفته از علم و صنعت، همراه کردن دانش روز و با تکیه بر تلاش نیروهای توانمند در این زمینه و رعایت مولفه های گوناگون در لیست واحدهای برترتولیدی در گروه صنایع منسوجات و پوشاک قرار گیرد.وی با بیان ان که برندهای خوبی در ایران وجود دارد که موفق هستند در سطح برند زاگرس پوش و حتی پر تلاش تر، اظهارداشت: خدا را شکر هستیم که همه ی این برند های ایرانی بهتر از دیروز در حال رشد هستند.
تا دو سال آینده تعداد شعب عرضه مستقیم زاگرس پوش در کشور دو برابر می شود
مدیرعامل برند پوشاک زاگرس پوش در پایان این گفتگو در خصوص مقوله توسعه کمی و کیفی این مجموعه اضاقه کرد: نگاه شرکت تولیدی برند زاگرس پوش جامع و هدفمند  به صادرات است. با این حال برنامه داریم حداقل تا دو سال آینده تعداد شعب عرضه مستقیم زاگرس پوش را در کشور به دو برار برسانیم و در مجموع بتوانیم ۳۰ شعبه فعال در کشور داشته باشیم.
مهندس چگنی: نگاه برند زاگرس پوش به صادرات است
 وی افزود: یکی دیگر از اهداف شرکت تولیدیوشاک زاگرس پوش راه‌اندازی واحد شخصی دوزی(vip) است که به توسعه کمی و کیفی مجموعه کمک شایانی خواهد کرد در واقع نگاه فرا ملی داریم به طوریکه نگاه مان را از عرضه کشوری به بین المللی خواهیم رساند چراکه هدف برند زاگرس پوش صادرات است.
زاگرس پوش یکی از مطرح‌ترین و بهترین برندهای لباس مردانه و زنانه 
گروه صنعتی زاگرس پوش با یک دهه فعالیت مستمر و پویا، واحدی صنعتی و نوین در عرصه پوشاک کشور با دو دهه فعالیت در زمینه پوشاک، یکی از مطرح‌ترین و بهترین برندهای لباس مردانه و زنانه در ایران است. این واحد با استفاده از پیشرفته ترین دستگا‌ه ها، دوخت و پارچه باکیفیت به تولید پوشاک از جمله در دسته لباس های مردانه کت و شلوار، پیراهن مردانه، پالتو، تی شرت، بارانی، کت تک و... در دسته پوشاک بانوان مانتو، شلوار، پالتو، مانتو و شلوار اداری و... پرداخته است.
بر اساس این گزارش فروشگاه اینترنتی زاگرس پوش به نشانی امکان ارسال سفارش (عادی - پیشتاز) به تمامی شهرهای ایران را دارد. یکی از امکانات قابل توجه ما سرویس زاگرس جت، ویژه سفارش‌های تهران است. با توجه به ترافیک و شلوغی شهر بزرگ تهران بسیاری از افراد خرید اینترنتی را ترجیح می‌دهند.
هرساله دهم تیر ماه «روز صنعت و معدن» در این روز با مشارکت بخش های خصوصی از جمله خانه صنعت و معدن، اتاق اصناف، اتاق تعاون، خانه معدن ایران، سازمان نظام مهندسی معدن، کنفدراسیون صنعت ایران، انجمن مدیران صنایع، اتاق بازرگانی گرامیداشت ملی برگزار 
می‌شود.
زاگرس پوش واحد نمونه صنعتی کشور شد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه