گام‌های فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان قم

قم-زهره نعلبندی-خبرنگاراقتصادسرآمد :  مدیر کل ورزش و جوانان، معاونین و جمعی از کارشناسان این اداره کل با حضور در منزل شهیدان حمید و محسن آبکار با خانواده ایشان دیدار و به گفت و گو نشستند.
یکی از جمله اقدامات ارزشمند اداره کل ورزش و جوانان که از سوی واحد امور ایثارگران تدوین و در طول سال به طور منظم به انجام می رسد، دیدار با خانواده شهداء به خصوص خانواده شهدای ورزشکار است.
امر شناسایی ، جمع آوری ، طبقه بندی، ثبت و حفاظت از نام، یاد و آثار شهدای ورزشکار هشت سال دفاع مقدس و شهدای گرانقدر مدافع حرم با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ازجمله اقدامات واحد امور ایثارگران اداره کل ورزش و جوانان استان قم است که با حمایت های مدیریت این اداره کل به شکل بسیار پسندیده ای پیگیری و به اجرا گذاشته می شود.
این امر ارزنده فرهنگی، یعنی دیدار با خانواده شهدا، در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی به صورت ادواری و با حضور اعضاء ستادی این اداره کل در منزل شهدای ورزشکار دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به انجام می رسد.
برهمین اساس رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان به همراه معاونین و جمعی از مسئولین ستادی اداره کل با حضور در منزل شهیدان حمید و محسن آبکار با خانواده معظم این شهدای سرافراز دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار صمیمی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والا مقام ،لوح یادبودی را تقدیم  به مادر شهیدان آبکار کرد.
قابل ذکراست شهید حمید و محسن آبکار از شهدای ورزشکار استان قم و از شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند.
گام‌های فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان قم
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه