شهردار محمدیه :

همکاری اعضای شورا وشهرداری محمدیه موجب تسریع درخدمت رسانی شده است

قزوین –مریم نقدی –خبرنگاراقتصاد سرآمد :شهردار محمدیه گفت: تعامل و همکاری صمیمانه اعضای شورای شهر و شهرداری موجب تسریع در اجرای طرح ها و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان شده است.
مریم نخستین در مراسم افتتاح مرکز دارالقرآن الکریم  گفت: اگر همبستگی بین شورا و شهردار نبود خدمت رسانی دچار رکود می‌شد و شاهد افتتاح این طرح مهم نبودیم و اعضای شورای شهر همواره تلاش می‌کنند تا مطالبات مردم ابه درستی پاسخ داده شود. شهردار محمدیه  بیان کرد: قرارداد این دارالقرآن در سال ۹۳ منعقد شد و حدود ۵۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده بود و ما آن را تکمیل کردیم و برای آن بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شد که یکی از بهترین سالن‌ها را دارد.
شهردار محمدیه یادآور شد: افتتاح چمن مصنوعی منطقه ۴ محمدیه و احداث کانال آبرسانی رودخانه غربی، ساختمان باسکول و بازپیرایی محلات مناطق ۳ و ۴ و ۵ از کارهای در دست اجراست. وی اظهار داشت: سال قبل روکش آسفالت نداشتیم اما امسال بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهر محمدیه و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم در ناحیه شهری مهرگان برای آسفالت هزینه کرده ایم.
نخستین اضافه کرد: کلنگ زنی ساخت بوستان بانوان در ۱۶ هزار مترمربع مساحت از مطالبات بانوان است که در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر چند پروژه هم فعال شده که تا سال آینده آماده افتتاح خواهد شد. وی بیان کرد: ساخت پارک شهر با ۳۲ میلیارد تومان اعتبار و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی، پارک آماده افتتاح کوی کارمندان با ۱.۵ میلیارد تومان، کلنگ زنی ایستگاه آتش نشانی با دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، مجتمع تجاری با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در منطقه پنج و جدول کشی و نوسازی معابر از دیگر طرح‌های در دست اجراست. شهردار محمدیه اظهارداشت: در ماه‌های آینده احداث میدان ورودی ناحیه شهری مهرگان، باند کندرو اتوبان با ۵ میلیارد تومان آغاز می‌شود و بازپیرایی پارک گلبرگ و تمدن و مناسب سازی معابر از کارهای دیگر این شهرداری است دارالقرآن شهر محمدیه در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع در دو طبقه با ۱۲۰۰ متر زیربنا ساخته شده و دارای ۱۰ اتاق برای برگزاری کلاس‌های قرآنی و یک سالن آمفی تئاتر به ظرفیت ۲۱۴ نفر است.
لازم به ذکر است که این دارالقرآن با ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان توسط شهرداری محمدیه در مدت ۵ سال ساخته شده است.
  همکاری اعضای شورا وشهرداری محمدیه موجب تسریع درخدمت رسانی شده است
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه