شهردار هشتگرد :

پروژه های مختلف زیرساختی در بودجه سال آینده پیشنهاد شده است

کرج-خبرنگاراقتصادسرآمد : دومین جلسه بررسی بودجه پیشنهادی ۹۹ شهرداری با حضور دکتر امیر بهمنی شهرداری هشتگرد ، مهندس جواد اسحاقی رئیس کمیسیون بودجه شورا ، معاونین شهردار و مسولین واحدهای شهرداری برگزار شد .
شهردار هشتگرد با تقدیر از زحمات کارکنان شهرداری در تحقق درآمد مورد انتظار  ، رویکرد بودجه ۹۹ را عملیاتی دانست و خواستار تهیه پیوست ، جزئیات و شرح کاملی از پیشنهادات قابل ارائه به پارلمان شهری شد .
بهمنی گفت : پروژه های مختلف زیرساختی در بودجه سال آینده پیشنهاد گردیده و امیدواریم با حمایت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بتوانیم گامهای موثری در آبادانی شهر برداریم .
وی با اشاره به بودجه عمرانی شهرداری در سال ۹۹ از در نظر گرفتن اعتبار مناسبی جهت تملک اراضی و تعریض معابر شهری سخن گفت و افزود : اجرای طرح های مطالعاتی ، تکمیل پروژه های نیمه تمام ، احداث زمین های ورزشی ، احداث پارک ، زیرسازی و جدولگذاری و آسفالت معابر ، پیاده روسازی و احداث پارکینگ از جمله پروژه های پیشنهادی سال آینده خواهد بود .
مهندس جواد اسحاقی رئیس کمیسیون بودجه شورا نیز با تاکید بر زیبا سازی شهری خواستار بررسی کارشناسانه و ارائه پیشنهادات بلند مدت در زمینه زیبا سازی و نورپردازی معابر و میادین شهری شد .
اسحاقی  گفت : هرچند اقدامات خوب و موثری در راستای نشاط و زیبایی شهر صورت گرفته اما نیاز است تا برنامه کارشناسی و مدونی در این راستا تدوین و ضمن تنظیم در بودجه سالانه اجرا شود ، بررسی و در نظر گرفتن تمامی عوامل محیطی ، معابر، میادین ، اماکن ، فضاهای سبز و مبلمان شهری و ... از جمله ملزومات این طرح خواهد بود .
وی با تقدیر از زحمات شهردار و کارکنان شهرداری ، از رضایتمندی شهروندان از کارهای عمرانی و خدماتی اجرا شده در شهر سخن گفت و افزود : خوشبختانه پروژه های متعددی در شهر اجرا شده و شهرداری توانسته در زمینه های مختلف رضایت شهروندان را جلب نماید که امید است در ماههای پایانی سال نیز این روند ادامه یابد . رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر در ادامه بر حفظ اموال و املاک شهرداری ، کاهش هزینه های غیر ضروری و نیز بهره گیری از توان پرسنل در زمینه خودکفایی و استفاده بهینه از منابع موجود تاکید نمود . آنچه مشهود است در بودجه پیشنهادی سال ۹۹ اجرای پروژه های زیرساختی و زیبا سازی شهر در اولویت برنامه های عمرانی قرار دارد و انتظار می رود با بررسی و تصویب اعضای پارلمان شهری در موعد قانونی ، با برنامه ریزی لازم جهت بهره گیری از فصل کاری سال آینده شاهد پیشرفت و آبادانی بیش از پیش این خطه از کشور اسلامی باشی
 پروژه های مختلف زیرساختی در بودجه سال آینده پیشنهاد شده است
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه