واکاوی «اقتصادسرآمد» از احتمالات یک حمله بیولوژیکی جدید

کرونا حمله بیوتروریسمی است؟

گروه سیاسی- سردار حسن عراقی زاده، رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح و سخنگوی قرارگاه مبارزه با کرونا نیروهای مسلح به احتمال حمله بیولوژیک آمریکا از طریق انتشار ویروس کرونا هم اشاره و تصریح کرد: در این باره برخی شواهد و احتمالات وجود دارد که باید بر اساس آنها قضاوت کرد. همه ما می دانیم که امریکا در برخی کشورها آزمایشگاههایی دارد که درباره انواع ویروس ها آزمایش های بیولوژیک و مهندسی ژنتیک انجام می دهد. قبلاً هم سابقه داشته که آمریکا از این ویروسها به عنوان سلاح استفاده کرده باشد و از آنجا که این ویروس، ویروسی جدید است ممکن است در همین آزمایشگاهها ایجاد شده باشد البته هنوز بطور قطعی نمی توان گفت اما به عنوان یک احتمال می تواند مطرح باشد. این احتمال را بررسی و اگر به نتیجه قطعی برسیم اعلام خواهیم کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، استفاده از عوامل بیولوژیکی، اعم از باکتری‌ها، حیوانات، و فراورده‌های آن‌ها به منظور اهداف خصمانه، و قتل‌عام را جنگ بیولوژیک می‌گویند.برخی کشورها به ویژه سران استکبار برای رسیدن به اهداف خود در نقاط مختلف دنیا، دست به یک سری اقداماتی زده اند که به عنوان برگه های سیاه تاریخ از آن یاد می شود و اینکار نیز تا به امروز ادامه دارد.
تاریخ نشان داده که سیاستمداران آمریکا ابایی از سوء استفاده از عوامل بیماری زا علیه ملت خود و نیز ملت های دیگر نداشته اند. در واقع نظام آمریکا در برهه های مختلف جهت گیری های بیوتروریستی ویژه ای داشته است که برخی از آنها افشا شده و تحقیقات مفصلی در مورد آنها انجام گرفته است. در 1943 ارتش آمریکا در ایالت یوتا اولین تحقیقات خود برای ساختن بمب های میکروبی و ویروسی را آغاز کرد. در 1945 با در اختیار گرفتن محققین ارتش شکست خورده ژاپن این تحقیقات توسعه یافت و بلافاصله آزمایشگاه فورت دیتریک در ایالت مریلند به مرکز اصلی تحقیقات تسلیحات بیولوژیک تبدیل شد. در 1952 ارتش با سیا وارد همکاری شد و مقدمات آزمایش های پنهانی عوامل ساخته شده بر روی انسان فراهم گردید. افراد بی نام و نشان و نیز مردم کشورهای مختلف مورد هجوم خاموش ویروس ها و باکتری های ارتش آمریکا قرار گرفت.
سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل سال گذشته در همایشی هشدار داد: آمریکایی ها و صهیونیست ها کاهش رشد جمعیت مسلمانان در دنیا را هدف حرکت خود انتخاب کردند که این کاهش رشد جمعیت گاهی اوقات در حوزه غذا ، و برخی مواقع با ارایه فرهنگ و الگوی غلط رخ می دهد ، به همین جهت رشد جمعیت مسلمانان بزرگترین تهدید علیه تمامیت صهیونیسم و امپریالیسم است.
وی در مورد رشد جمعیت مسلمانان اظهار کرد: رشد جمعیت مسلمانان ۳ برابر مسیحیان است، برآورد جمعیت اروپایی ها این است که کشور هایی مانند المان، انگلیس ، ایتالیا و فرانسه اگر نتوانند به صورت انفجاری نرخ جمعیت خود را در ۳۰ سال تغییر دهند ، جمعیت المانی و فرانسوی در این کشور ها به اقلیت می رسد، و این تهدید علیه ما مسلمانان بکار گرفته شده که می توان به تهدید در حوزه غذایی در این موضوع اشاره کرد که به ان حمله پنهان گفته می شود یعنی ارام ارام در حوزه غذا صورت می گیرد.
وی همچنین با اشاره به بازدید یک گروه دانشگاهی ایران از مرکز ژنتیک چین اظهار کرد، در این مرکز عکس بیل گیتس نصب شده بود که در مورد علت ان جویا می شوند و پاسخ داده می شود که بیل گیتس، پروژه تبدیل انسانی به "ویروس سایبری را طرح کردند و بعنوان اسپانسر ان است و این فرد از امکان پذیر بودن این موضوع عبور کرده است"سردار جلالی افزود: هشدار بیل گیتس در پشت سرش پروژه‌ ای تعریف شده تا بتواند این کار را به انجام برساند و پس از ان داروهای دیجیتالی را تعریف می کند که فصل مشترک داروهای شیمیایی به داروهای دیجیتالی است که بعنوان یک موضوع در حال تحقیق است. از این موضوع نتیجه می گیریم که با یک تهدیدات مشترک سایبری و بیولوژیکی مواجه هستیم که این دو حوزه در حوزه فناوری هم افزا تعریف می شوند که می توانند با هم تلفیق یا جدا باشند.
 کرونا حمله  بیوتروریسمی است؟
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه