جامعه جهانی ترامپ را از ادامه جنایت علیه ایرانیان باز دارد

انتظار از جامعه جهانی این است که ضمن ابراز مخالفت با سیاست های نژاد پرستانه ترامپ، فشار های لازم را برای جلوگیری از ادامه تروریسم اقتصادی و درمانی آمریکا علیه ایران اعمال کنند و ارسال تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز برای مبارزه با شیوع کرونا به ایران را تسهیل کنند.
دکتر ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران در حالی که مردم کشورمان در تنگنای ناشی از تروریسم اقتصادی و تحریم های جنایتکارانه ی آمریکا قرار دارند، نوشت: «در حالی که شهروندان ما در حال جان باختن بر اثر کرونا هستند، دونالد ترامپ به شکل شریرانه‌ای در حال تشدید تحریم‌های غیرقانونی ایالات متحده با هدف از بین بردن منابع مورد نیاز ایران برای مبارزه با این ویروس است».
ظریف با اشاره به مسئولیت خطیر جامعه بین المللی در این باره افزود: «دنیا نباید بیش از این در برابر تروریسم اقتصادی ایالات متحده که اکنون تروریسم پزشکی هم به آن اضافه شده، سکوت کند».
آیا جهان و آمریکا از عواقب تحمیل چنین وضعیت خطرناکی نسبت به ملت ایران مطلعند و آیا هم چنان به سکوت و منفعت طلبی کاسبکارانه خود ادامه خواهند داد؟ نتیجه سکوت و عدم مشارکت آنها در کاستن از تنگناهای مردم کشورمان چیست؟
جامعه جهانی ترامپ را از ادامه جنایت علیه ایرانیان باز دارد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه