مجلس برای دولت شمشیر نکشیده است؛ در پی حاشیه سازی نیستیم

مجلس در کنار دولت است، ما برای دولت شمشیر نکشیده‌ایم، مجلس به توصیه‌های مقام معظم رهبری به صورت ویژه عمل ‏می‌کند، ما دنبال حاشیه نیستیم.‏اولویت ما مردم و رفع مشکلات مردم عزیز است و در این راستا از سیاسیون می‌خواهیم، به فکر مردم بوده و در پی ‏حواشی جریان‌ها و احزاب نباشیم، از مسئولان نیز می‌خواهیم، در پی رفع مشکلات مردم باشند.‏
به گزارش اقتصادسرآمد، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که مجلس برای دولت شمشیر نکشیده است، گفت: مجلس به توصیه های مقام معظم رهبری عمل کرده و در پی حاشیه سازی نیست.
حسین نوش آبادی گفت: مجلس در کنار دولت است، ما برای دولت شمشیر نکشیده‌ایم، مجلس به توصیه‌های مقام معظم رهبری به صورت ویژه عمل می‌کند، ما دنبال حاشیه نیستیم.وی ادامه داد: اولویت ما مردم و رفع مشکلات مردم عزیز است و در این راستا از سیاسیون می‌خواهیم، به فکر مردم بوده و در پی حواشی جریان‌ها و احزاب نباشیم، از مسئولان نیز می‌خواهیم، در پی رفع مشکلات مردم باشند.
نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم از مجلس انتظار حرف‌های تکراری را ندارند، باید به فکر یک دولت حزب الهی باشیم، لیست ریاست جمهوری آینده تا هم اکنون به ۳۰ نفر رسیده است.
نوش آبادی در خصوص مسائل حوزه انتخابیه خود نیز گفت: در مورد مسائل منطقه به نظرات همه عزیزان توجه خواهیم کرد، دنبال مسائل بیهوده نیستم، دنبال مطرح شدن هم نیستم و برای رضای خدا کار می‌کنم.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی هم در خصوص توصیه‌های اخیر رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس و دولت می‌توانند با تعامل هرچه بیشتر با یکدیگر زمینه کاهش و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی را فراهمم کنند.محمد صالح جوکار با بیان اینکه امور کشور باید به دور از توهین و جنجال و بر اساس منطق و واقعیات پیش برود، تاکید کرد: توصیه مقام معظم رهبری بر پرهیز از تشدید فضای ناامیدکننده در کشور است و مردم نیز از دولت و مجلس انتظار راهکار برای حل مشکلات را دارند، دولت باید در این زمینه بیش از پیش فعال شود و  مجلس نیز با ایجاد فضای لازم از طریق ابزارهای قانونی بستر را برای پیشبرد امور اقتصادی می‌تواند هموار سازد.
وی انتظار از دولت را جدیت در اجرای قوانین و مصوبات دانست و اضافه کرد: هم اکنون بیکاری و تامین معشیت ، ۲ دغدغه اصلی مردم است و آنها در این زمینه با مشکلاتی مواجه‌اند، لذا لازم است در مردم این امید را ایجاد کنیم که مشکلات حل می‌شود.
جوکار، دغدغه دیگر مردم را تامین مسکن با توجه به افزایش قیمت در این بخش اعلام کرد و یادآور شد: نرخ زمین و مسکن به گونه ای‌است که بسیاری از مردم امید خانه دار شدن ندارند.
مجلس برای دولت شمشیر نکشیده است؛ در پی حاشیه سازی نیستیم
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه