جریانی به دنبال پمپاژ ناامیدی در کشور است

یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از رفتارها در کشور از سوی مسئولان گفت: دستگاه های امنیتی باید عقبه مطالبی که بعضاً برخی بیان می‌کنند را رصد کنند زیرا بعضی از مطالب مشابه اموری است که در اتاق‌های فکر رژیم صهیونسیتی تدوین می‌شود.
به گزارش اقتصادسرآمد به نقل از ایلنا، جلال میرزایی درباره این که پس از پیروزی «جوبایدن» در انتخابات آمریکا، گمانه‌زنی‌های مطرح می‌شود که شاید مسیرهایی برای برداشتن تحریم‌ها باز شود اما عده‌ای در این میان به دولت حمله می‌کنند، گفت: جریانی که این روزها بیم از خیلی از اتفاقات مثبت در کشور دارند، در ۲ الی ۳ ماه اخیر که تنور انتخابات در آمریکا داغ شده بود و نظرسنجی‌ها نشان می‌داد احتمال برد جو بایدن زیاد است، از همان زمان در جامعه به مخاطبان تلقین کردند که منشاء مشکلات فعلی مذاکره و برجام است و اگر بازهم این اتفاق رخ دهد، مشکلات بیشتر و بیشتر خواهد شد.
این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که این اشخاص تبلیغات گسترده‌ای در فضای مجازی، نشریات و خبرگزاری‌ها انجام دادند که ترامپ رئیس‌جمهور است، ادامه داد: اما دیدیم آن چیزی که انتظار نداشتند اتفاق افتاد و داستان به گونه دیگری رقم خورد.
وی با بیان این‌که این جریان به خوبی موضع دولت را می‌شناسد، گفت: این افراد می‌دانند که دولت به خاطر منافع و معیشت مردم دست به هر اقدامی می‌زند و حتی رئیس‌جمهور هم گفت نباید فرصت‌سوزی کرد، بنابراین باید از هر فرصتی که پیش آمده و خواهد آمد، بتوانیم بهره‌برداری کنیم اما این جریان نمی‌خواهد و راغب نیست این اتفاق بیفتد. 
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب یادآور شد: سال ۹۷ ترامپ از برجام خارج شد؛ به تبع آن درآمدهای نفتی کاهش پیدا کرد، عدم پیوستن به FATF باعث شد که بانک‌های کشور بیش از قبل تحت فشار قرار بگیرند و این موجب داد و ستدهای منفی شد؛ اما این‌ها در تبلیغات‌شان نامی از تحریم نبردند و بالعکس آن چیزی که رویش کار کردند، این بود که دولت عامل به وجود آمدن این وضعیت است، تحریم و آمریکا نقشی ندارد و تمامی این ضعف‌ها و مشکلات به ناکارآمدی دولت باز می‌گردد!
وی با بیان این که جالب است این جریان به محض این‌که مشاهده می‌کند امیدی در جامعه ایجاد می‌شود به دنبال پمپاژ ناامیدی  می‌رود، عنوان کرد: طی هفته‌های اخیر که این احتمال قوت گرفت که بایدن رئیس‌جمهور است، شروع کردند به مطرح کردن برخی از مطالب مانند اینکه جریان غرب‌گرا نگاهش به بیرون است و تلاشی برای رفع مشکلات نمی‌شود.
میرزایی ادامه داد: بسیار جالب است درحالی که جامعه و فعالان اقتصادی مقداری به آینده امیدوار شدند و بازار مثبت شد، این جریان می‌آید و می‌گوید، بایدن تحریم‌ها را بیشتر می‌کند و این‌ خود دولت است که پول‌ها و دلارها جمع کرده  است!
جریانی به دنبال پمپاژ ناامیدی  در کشور است
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه