تاریخ انتشار:1401/5/9
منطقه ۳ در عزای سالار شهیدان امام حسین(ع)سیاهپوش شد

منطقه ۳ در عزای سالار شهیدان امام حسین(ع)سیاهپوش شد

اقتصاد سرامد - شهردار منطقه ۳ از سیاهپوش نمودن محلات ۱۲ گانه از جمله: میادین، بزرگراه ها، پایه پرچم ها، حاشیه خیابان ها، ساختمان های اداری و ... به مناسبت فرا رسیدن  ماه محرم خبر داد.

به گزارش اقتصاد سرامد از روابط عمومی شهرداری منطقه۳، حمید جوانی در این باره گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان امسال نیز چهره شهر سیاه پوش شده و منطقه ۳  با برنامه های ویژه این ایام به سوگ شهدای کربلا نشسته است.

شهردار منطقه ۳ به ضرورت توجه  فضاسازی و سیاه پوش نمودن شهر برای استقبال از دهه محرم اشاره نمود و گفت: بنرهای داربستی و پرتابل شهری با محتوای پیام های عاشورایی و رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح منطقه نصب شده است.

شهردار منطقه ۳ بیان کرد: امسال هم همانند سال های گذشته مردم علاقمند به اهل بیت در کنار شهرداری به اکران طرح های فرهنگی و نصب (ریسه، پرچم و پارچه) مشکی، کتیبه و سیاهه پرداختند.

او با بیان اینکه نمای ساختمان های شهرداری منطقه ۳ سیاهپوش شده است، تاکید کرد: سیاهپوشی نمازخانه های بوستان های مهم، اکران تبلیغات محیطی به مناسبت ماه محرم، حذف زوائد فیزیکی مسیرهای منتهی به مراسم  از جمله دیگر اقدامات این منطقه برای ایام سوگواری امام حسین(ع) بوده است.

برچسب ها : اقتصاد سرامد اخبار اقتصادی شهرداری

اخبار روز
ضمیمه