تاریخ انتشار:1401/5/10
فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر به درجه سرتیپی ارتقا یافت

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر به درجه سرتیپی ارتقا یافت

اقتصاد سرامد - سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با تایید فرمانده معظم کل قوا به درجه سرتیپی ارتقا یافت.

به گزارش اقتصاد سرامد، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بنا به پیشنهاد سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با تایید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا به درجه سرتیپی ارتقا یافت.

مراسم اعطای درجه سرتیپی علی رزمجو ظهر امروز با حضور سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و جمعی از فرماندهان و مدیران نیرو‌های مسلح در محل ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد.

سرتیپ علی رزمجو از مرداد سال ۱۳۹۶ تا کنون فرماندهی سپاه امام صادق (ع) را بر عهده دارد و پیش از آن نیز فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بوده است.

سردار رزمجو به عنوان فرمانده میدانی دستگیری ملوانان و تفنگداران دریایی متجاوز آمریکا در سال ۱۳۹۴، مفتخر به دریافت نشان فتح از سوی مقام معظم رهبری شد.

وی که سابقه فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه دشتستان را نیز در پرونده کاری خود دارد به عنوان یک فرمانده مردمی و خوش نام سپاه پاسداران در استان بوشهر شناخته می‌شود.

معرفی به عنوان فرمانده نمونه نیرو‌های مسلح سراسر کشور در سه دوره مختلف و معرفی به عنوان فرمانده نمونه نیروی دریایی سپاه در چند دوره از سوابق پرشمار فرمانده سپاه استان بوشهر است.

برگزاری موفق کنگره ملی سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر در سال ۱۳۹۸ از جمله اقدامات فرهنگی بزرگ انجام شده با مدیریت سردار رزمجو است.

برچسب ها : اقتصاد سرامد دریانوردی اخبار سیاسی

اخبار روز
ضمیمه