تاریخ انتشار:1401/5/10
رقابت شهروندان ورزشکار منطقه 2 در قهرمانان شهر

رقابت شهروندان ورزشکار منطقه 2 در قهرمانان شهر

اقتصاد سرامد - شهروندان دوستدار ورزش در ۸ رشته ورزشی با شعار «قهرمان شهر» با هم مسابقه می‌دهند.

به گزارش اقتصاد سرامد از روابط عمومی شهرداری منطقه 2،اکرم رجای، سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ گفت: مجموعه مسابقه‌های ورزشی در محله‌های ۲۱‌گانه منطقه ۲ شروع شده است که در آن بانوان و آقایان در ۸ رشته با هم رقابت می‌کنند.
وی هدف از برپایی این مسابقه‌ها را غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان، افزایش نشاط اجتماعی و لزوم توجه به توسعه ورزش همگانی دانست و افزود: نخستین دوره قهرمان شهر با هدف هویت بخشی به محله ها، ترویج فرهنگ ورزش و سلامت، ایجاد نشاط اجتماعی و نیز شناسایی استعدادها و نخبگان ورزشی محله های هشتگانه منطقه برگزار می شود.
رجای  افزود:این مسابقات در ۸ رشته ورزشی مانند فوتبال گل کوچک، بسکتبال، والیبال، دومیدانی، بدمینتون، تنیس روی میز، داژبال، آمادگی جسمانی برگزار می‌شود و تمامی افراد از نوجوان تا جوان و بزرگسال می‌توانند در رشته‌های ورزشی علاقه‌مند خودشان شرکت کنند.
وی با  بیان اینکه این محل برپایی این مسابقه‌ها بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی محله‌های مختلف است گفت: این مسابقات تا پایان شهریور ادامه دارد و حدود هزار و ۵۰۰ نفر هم برای شرکت در آن اعلام آمادگی کرده‌اند. 
سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ادامه داد: مسابقه‌های قهرمان شهر در مرحله اول به‌صورت دوره‌ای در محله‌های ۲۱‌گانه برگزار می‌شود. سپس  در سطح منطقه‌ای برپا و در پایان با حضور تیم‌های منتخب مناطق ۲۲‌گانه تهران به میزبانی یکی از مناطق در مهرماه امسال باهم مسابقه می‌دهند.

برچسب ها : اخبار اقتصادی اقتصاد سرامد شهرداری

اخبار روز
ضمیمه