تاریخ انتشار:1401/6/22
شبکه‌سازی و اتحاد رقبا مهم‌ترین دستاورد نمایشگاه تراکنش ایران

مدیر عامل سداد:

شبکه‌سازی و اتحاد رقبا مهم‌ترین دستاورد نمایشگاه تراکنش ایران

اقتصادسرآمد- مدیرعامل هلدینگ داده‌ورزی سداد، با حضور در افتتاح چندین برنامه ملی و بین‌المللی در مرکز فابا که با همراهی مدیران ارشد حوزه فناوری‌های مالی ایران انجام شد، از لزوم اتحاد رقبا و حرکت در یک مسیر مشخص در قالب نشست‌های فعالان اکوسیستم مالی و برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی مانند نمایشگاه تراکنش ایران سخن گفت


به گزارش اقتصادسرآمد، حمیدرضا احمدیان در حاشیه این نشست صمیمانه، که به مناسبت پانزدهمین سالگرد تاسیس مرکز فابا و نیز تشریح برنامه‌های هشتمین رویداد بزرگ فناوری‌های مالی برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار فابانیوز درباره اینکه برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران چه دستاوردهایی برای حوزه مالی و بانکی کشور دارد و چه اقداماتی باید در جهت رونق بخشیدن به این نمایشگاه به کار بست، اظهار داشت: به طور کلی یکی از مهم‌ترین جنبه‌های برندینگ و دیده شدن شرکت‌ها برگزاری چنین نشست‌ها و نمایشگاه‌هایی است.
وی با بیان اینکه اساسا ما در کشور نیاز داریم که چنین نمایشگاه‌هایی برگزار شود، افزود: حداقل دستاوردهایی که این نوع برنامه‌ها دارند کمک به تقویت شبکه‌‌سازی است، رویکردی که متاسفانه در اکوسیستم بانکی ما ضعیف است.
احمدیان تصریح کرد: ما نیاز داریم به سمت اتحاد رقبا حرکت کنیم و اتحاد رقبا در قالب برگزاری نشست‌ها و برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی اکوسیستم مالی شکل می‌گیرد از این رو مهم‌ترین دستاورد برگزار نمایشگاه تراکنش ایران بحث شبکه‌سازی و اتحاد رقبا است که با این گونه نشست‌ها این مهم محقق می‌شود.
وی در پاسخ به این سوال که در وضعیت فعلی مهم‌ترین اولویت حوزه فناورهای مالی کشور چیست، خاطرنشان کرد: نکته مهم این است که ما باید در لبه تکنولوژی حرکت کنیم و این لبه هر روز تکنولوژی جدید را می طلبد چنانچه در وضعیت فعلی متاورس وارد عرضه شده و بسیاری از تکنولوژی‌ها را تغییر داده است.
احمدیان تاکید کرد: نکته‌ای که وجود دارد این است که ما نباید تمرکز روی تکنولوژی خاص داشته باشیم و ما باید به سفر مشتریان نگاه کنیم و سفر مشتریان یعنی تکنولوژی جدید و فکر کردن به مسیری که هر روز باید برای آینده بسازیم.
گفتنی است، در این نشسست صمیمانه که از ساعت ۱۸ آغاز شد، گفتگوهای دوستانه، عکس‌های خبری، مصاحبه‌های مطبوعاتی بخش ابتدایی نشست را به خود اختصاص داد، سپس کلیپی از اقدامات مرکز فابا در ۱۵سال گذشته و برنامه‌های این مرکز تحت عنوان «هفت مسیر فناورانه» برای سال جاری به نمایش گذاشته شد.
محمد مراد بیات، مدیرعامل مرکز فابا در این نشست ضمن خیر مقدم و تشریح ساز و کارهای یک گفت و گوی هم اندیشانه، از همکاران خود خواست تا شرحی از برنامه‌های هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران و سایر برنامه‌های مرکز فابا را به اطلاع مدیران ارشد برسانند و سپس از چند برنامه زیر توسط مدیران رونمایی شد:
  •  کیک تولد پانزدهمین سالگرد تأسیس مرکز فابا
  •  برنامه‌های متنوع هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران
  • بخش متاورسی تراکنش تحت عنوان Meta Transaction
  • تلویزیون تعاملی و بین المللی Transaction Tv
در بخش دیگری از این نشست مدیران نمایشگاه استانبول به صورت مجازی ضمن دعوت از مدیران برای حضور در این رویداد، شرح کوتاهی از برنامه‌های خود ارائه کردند، همچنین پوستر برنامه‌های گام هشتم تراکنش به امضاء و تأیید مدیران رسید و در نهایت با صرف شام و بدرقه حاضرین، خاطره‌ای ماندگار در صنعت بانکداری و پرداخت ثبت شد.
خاطرنشان می شود، هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران علاوه بر برگزاری حضوری، در دنیای جدید متاورس نیز میزبان بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی و سایر کشورها خواهد بود و فرصت ویژه‌ای را برای تعاملات همه جانبه بین المللی فراهم خواهد ساخت.
برای حضور و مشارکت در این مباحث و یا سایر بخش‌های نمایشگاه تراکنش ایران می‌توانید با شماره تلفن( ۴۳۳۴۷- داخلی ۳۰۵) و یا شماره همراه( ۰۹۲۰۹۵۰۱۹۲۹) تماس بگیرید.

لینک رونمایی از هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران و پانزده سالگی مرکز فابا

اینستاگرام مرکز فابا
 Instagram.com/fabacenter

لینک شش دوره نمایشگاه تراکنش ایران
https://fabanews.com/fa/wp-content/uploads/2022/08/ITE-History-1400-HQ-000410.mp4

لینک کلیپ هفت مسیر فناورانه ۱۴۰۱
https://fabanews.com/fa/wp-content/uploads/2022/08/7SIN-FANAVARANE1080.mp4

برچسب ها : اکوسیستم مالی نمایشگاه تراکنش ایران هفت مسیر فناورانه

اخبار روز
ضمیمه