تاریخ انتشار:1401/8/14
پاکسازی دره فرحزاد حرکت اجتماعی موفق در پایتخت

سخنگوی شورای شهر مطرح کرد

پاکسازی دره فرحزاد حرکت اجتماعی موفق در پایتخت

اقتصادسرآمد - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح چهارشنبه‌های فرهنگی فرصتی  برای شناسایی ظرفیت ها فرهنگی و معضلات محلات  و همچنین برنامه ریزی  برای رفع آن  است.

به گزارش اقتصادسرآمد، علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهرتهران در یکی دیگر از چهارشنبه های فرهنگی از مجموعه اقدامات و پروژه های اجتماعی و فرهنگی منطقه بازدید کرد.
نادعلی در حاشیه این بازدید ها با اشاره به اینکه در سلسله بازدیدهای «چهارشنبه‌های فرهنگی» به دنبال رفع موانع فرهنگی و اجتماعی در شهر تهران هستیم گفت: پاکسازی و آماده سازی دره فرحزاد برای یکی از تفرجگاه های شهر تهران ،حرکت اجتماعی ارزشمندی است که در منطقه دو رقم خورده است و نمی توان  این اقدام را  نادیده گرفت ،چرا که نه تنها این فضای شهری  ازآسیب های اجتماعی پاکسازی شده است بلکه در-آینده می تواند ظرفیت ارزشمندی برای شهر و شهروندان شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه  افزایش سرانه های فرهنگی ،ورزشی-و تفریحی از-دیگر اتفاقات مهم منطقه-است گفت  احداث سوله ورزشی ویژه بانوان و همچنین بهسازی سایر-ظرفیت های ورزشی-و فرهنگی موجود با خلاقیت و نوآوری را می توان حرکت رو به رشد سرانه های فرهنگی و ورزشی منطقه برشمرد.
نادعلی همچنین با تاکید براینکه طرح های شهری را باید از-دریچه فرهنگی بررسی-و اجرا کنیم گفت:مدیران حوزه های اجرایی نیز-باید با نگاه فرهنگی مسائل شهری را ببینند و در خدمت رسانی به شهروندان به این موضوع توجه داشته باشند.
عضو شورای شهر تهران در ادامه گفت: با توجه به بافت ناهمگون کالبدی و جمعیتی منطقه دو در نشست هم اندیشی با نخبگان فرهنگی این فرصت فراهم شد تابه عنوان نماینده مردم در حوزه سیاستگذاری و نظارت بر فعالیت های مدیریت شهری 
از-نظرات و دیدگاه های آنها در شناسایی نیازهای فرهنگی محلات بهره مند و در برنامه ریزی-های  آتی مورد توجه قرار بدهم. 
مهدی صالحی ،شهردار منطقه در این نشست گفت: منطقه دو با توجه به وسعت ،جمعیت و ساختار فرهنگی،ظرفیت ها و چالش هایی دارد و همین مساله خدمت رسانی  بیشتری را می طلبد .
وی  افزود: محلات اسلام آباد،فرحزاد و کام از جمله محلاتی هستند که با  نابسامانی هایی مواجه اند و با توجه به  رویکرد مدیریت شهری ساماندهی این محلات در اولویت قرار گرفت.
وی افزود: در بحث ساماندهی دره فرحزاد دستاوردهای خوبی حاصل شده و ساماندهی محله اسلام آباد نیز در دستور کار است.
صالحی گفت: منطقه دو از  پتانسیل بالایی برای خدمت رسانی به شهروندان برخوردار است و امید می رود با حمایت شورای شهر و برنامه ریزی  صحیح خدمات بهتری به شهروندان ارائه کنیم.

برچسب ها : چهارشنبه‌های فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران دره فرحزاد

اخبار روز
ضمیمه