تاریخ انتشار:1401/10/2
نجات خدمه لنج باری حادثه دیده توسط کشتی شرکت ملی نفتکش

نجات خدمه لنج باری حادثه دیده توسط کشتی شرکت ملی نفتکش

اقتصادسرآمد - کشتی نفتکش آرگو پس از دریافت درخواست کمک یک لنج باری مبنی بر آبگرفتگی شدید در موتورخانه و از کار افتادن موتور آن، در حالی که عازم بندر بارگیری بود، به سمت موقعیت شناور حادثه دیده حرکت کرد.


به گزارش اقتصادسرآمد، کشتی نفتکش آرگو در ساعت ۱۱:۳۰ روز یکشنبه ۱۹ تیرماه جاری پس از دریافت درخواست کمک یک موتور لنج باری مبنی بر آبگرفتگی شدید در قسمت موتورخانه و از کار افتادن موتور آن، در حالی که عازم بندر بارگیری بود، به سرعت تغییر مسیر داد و به سمت موقعیت شناور حادثه دیده حرکت کرد.
همزمان کاپیتان علی محمد اکبری فرمانده نفتکش آرگو نیز ضمن تماس با کنترل جزیره لاوان به عنوان نزدیک‌ترین مرکز امداد و نجات و اعلام رخداد این حادثه، خواستار اعزام نیروی امداد و نجات به موقعیت شناور آسیب دیده شد.
بر اساس این گزارش، دریانوردان نفتکش آرگو پس از رسیدن به موقعیت شناور آسیب دیده در ساعت ۱۲:۳۰ بلافاصله برای نجات خدمه و تخلیه آب موتورخانه این لنج وارد عمل شدند به طوری که پس از اطمینان از سلامت خدمه آن، به سرعت تجهیزات مربوطه به لنج مذکور منتقل و عملیات تخلیه آب از موتورخانه، بدون اتلاف وقت آغاز شد.
کشتی نفتکش آرگو پس از رسیدن شناورهای امداد و نجات اعزامی از لاوان و اطمینان از شرایط پایدار شناور آسیب دیده، منطقه را ترک و به سمت بندر بارگیری حرکت کرد.

برچسب ها : نفتکش آرگو جزیره لاوان شناور حادثه دیده

اخبار روز
ضمیمه