تاریخ انتشار:1401/10/2
رانندگان و فعالان عرصه حمل و نقل عمومی در منطقه سه تقدیر شدند.

رانندگان و فعالان عرصه حمل و نقل عمومی در منطقه سه تقدیر شدند.

اقتصادسرآمد - شهردار منطقه سه از رانندگان و فعالان عرصه حمل و نقل عمومی در منطقه تقدیر کرد.

به گزارش اقتصادسرآمد، حمید جوانی به تقویت زیرساخت ها جهت تردد بدون مشکل دوچرخه سواران در معابر اشاره کرد و توضیح داد: با اجرای طرح های اصولی ترافیک باید فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را جایگزین خودروهای شخصی نمود.
شهردار منطقه 3 فعالیت در عرصه حمل و نقل عمومی را یکی از سخت ترین، پراسترس ترین و پرمسئوولیت ترین کارها بین مشاغل برشمرد، که شاغلین در آن بطور مستقیم با فرهنگ های مختلف از افراد در ارتباط هستند.
جوانی افزود: پس از بررسی های تخصصی و کارشناسی شده، پروژه های مختلف و تاثیرگذاری از جمله اصلاحات هندسی، تامین پارکینگ عمومی با مشارکت بخش خصوصی  و ....  برای ساماندهی وضعیت ترافیک در معابر و بزرگراه های منطقه اجرا شده است.  
شهردار منطقه 3 در مراسم تقدیر از رانندگان و فعالان عرصه حمل و نقل عمومی، تغییر کارکرد معابر از حالت سواره محور به پیاده محور را در کاهش ترافیک، سلامت شهروندان و آرامش معبر تاثیرگذار دانست.
در ادامه این مراسم، نمایندگان رانندگان فعال در حوزه تاکسی‌رانی، اتوبوس‌رانی و خودرو سرویس شهر همچنین نماینده NGO دوچرخه سواری به طرح دغدغه‌ها، نظرات و پیشنهادات این قشر پرداختند.

برچسب ها : رانندگان حمل و نقل عمومی شهردار منطقه 3 نماینده NGO دوچرخه سواری

اخبار روز
ضمیمه