تاریخ انتشار:1401/10/10
فراخوان عمومی برای مشارکت شهروندان در طرح «من شهر دارم»

درمنطقه دو پایتخت کلیدخورد؛

فراخوان عمومی برای مشارکت شهروندان در طرح «من شهر دارم»

اقتصادسرآمد - شهردار منطقه دو با اعلام فراخوان عمومی از شهروندان منطقه دعوت کرد تا با مشارکت در طرح «من شهر دارم»، مدیریت شهری را دراولویت بندی پروژه ها یاری وهمراهی کنند.

به گزارش اقتصادسرآمد، مهدی صالحی گفت: مدیریت شهری در راستای سیاست های خود در زمینه شفاف سازی برنامه ها و همچنین تحقق مشارکت شهروندان در تدوین برنامه یکساله شهر، در نظر دارد اولویت های پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی خود را با نظر شهروندان تنظیم و در بودجه پیشنهادی خود لحاظ کند.
وی با اشاره به اینکه طرح نظر سنجی به دو شیوه اجرا می شود، افزود: در همین راستا شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه «من شهردارم» به نشانی «manshahrdaram.Tehran.ir» لیست پروژه های منطقه را ملاحظه و در خصوص آن نظرات خود را ارائه بدهند. صالحی افزود: در این سامانه تعدادی پروژه شهری به فراخور نیاز محلات معرفی شده است و همزمان فضایی در این بستر فراهم شده است تا مردم پروژه‌های جدید خود را ثبت کنند.
شهردار منطقه 2 در ادامه به آغاز طرح نظر سنجی حضوری اشاره کرد و گفت: دراین بخش نظر سنجی توسط سفیران طرح انجام می شود و این افراد با حضور در مراکز عمومی شهری از جمله مجتمع های تجاری، مساجد و...نظر شهروندان را دریافت می‌کنند.

برچسب ها : من شهر دارم مدیریت شهری شهردار منطقه دو

اخبار روز
ضمیمه