تاریخ انتشار:1401/10/26
آغاز مراسم افتتاحیه هشتمین رویداد تراکنش ایران

آغاز مراسم افتتاحیه هشتمین رویداد تراکنش ایران

اقتصادسرآمد - هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران با حضور چشمگیر مدیران، کارشناسان مالی، بانکی، پرداخت و شرکت های فناوری و با حضور برخی از مدیران ارشد اقتصادی، بانکی با مشارکت جمع کثیری از فعالان این حوزه پیشرو در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد.

به گزارش اقتصادسرآمد، مراسم گشایش هشتمین دوره نمایشگاه تراکنش ایران طبق برنامه اعلام شده برگزارشد. در این مراسم ضمن پخش کلیپ فعالیت های برگزاری هفت دوره گذشته نمایشگاه تراکنش ایران رییس هیات مدیره مرکز فابا، دکتر بیات مدیرعامل مرکز فابا به سخنرانی پرداختند که پس از آن  دکتر محرمیان معاون فناوری بانک مرکزی با ارائه پاور پوینت گزارش تراکنش مالی در سیستم بانکی کشور را تشریح کردند.
 
در این مراسم با معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره محصولات برتر سال و اهدای تندیس جشنواره به صاحبان این محصولات به کار خود ادامه داد.

در بخش جشواره محصول برتر، پروسه معرفی ۱۰ محصول برتر با انتخاب هیات داوران محصولات در سال ۱۴۰۱، این حوزه برگزارشد و از این چهره ها تقدیر به عمل آمد.

بانک پلاس از بانک ملت، پاون از پوشش ایمن تجارت الکترونیک، کربن از تجارت الکترونیک پرتیکان، سرویس نظارت تصویری ابری از مبین نت، اچ اس ام صدف از پژوهشکده رایاسامانه های پارسا شریف به عنوان محصولات برتر و دو محصول چک نو از بانک صادرات ایران و ایران تراکنش مفتخر به کسب گواهینامه شایستگی محصول شدند.

معرفی برگزیدگان پنجمین جشنواره چهره ‏های ماندگار و مدیران موثر بخش دیگری از این رویداد بزرگ فناوری های مالی کشور است که در این بخش از دو چهره پیشکسوت بانکی، دو مدیر موثر، دو فناور ممتاز و دو بانوی برگزیده جشنواره تقدیر به عمل می آید.

برچسب ها : تراکنش ایران مرکز فابا سیستم بانکی کشور

اخبار روز
ضمیمه