تاریخ انتشار:1401/10/29
جدیدترین نکات ثبت شرکت و برند با وثوق

جدیدترین نکات ثبت شرکت و برند با وثوق

اقتصادسرآمد - ثبت شرکت و ثبت برند از مهم ترین عوامل موفقیت در یک تجارت قانونی است.

به گزارش اقتصادسرآمد، داشتن یک شرکت به شما یک هویت حقوقی می دهد، و به ثبت رساندن برند و علائم تجاری اجازه سو استفاده از برند شمارا به بقیه افراد نمی دهد.
به همین دلیل دانستن نکاتی در این مورد به شما کمک می کند تا تمامی موارد را در نظر بگیرید. برای تاسیس شرکت شما باید انواع شرکتها را بشناسید. با توجه به نیاز خود موضوع را انتخاب کنید. مدارک ثبت شرکت و برند را آماده و سپس مراحل را طبق قوانین اداره ثبت شرکتهای ایران طی کنید.
انجام موفقیت آمیز تمامی این موارد به شما اعتبار خوبی می دهد و باعث می شود شما با سازمان ها قرارداد امضا کنید. اینکار به شما یک اقتصاد پایدار و سودآور تقدیم می کند که باعث افزایش ارزش و هویت برند شما می شود.

نکات مهم موقع ثبت شرکت
ثبت شرکت در ایران می تواند راهی عالی برای گسترش کسب و کار شما باید. امروزه، کارآفرینانی که به دنبال ارتقای کسب و کار خود در بازار هستند، مشتاق راه اندازی شرکت هستند. با این حال، ممکن است آنقدرها هم که تصور می شود ساده نباشد. با توجه به ماهیت چند بعدی فرآیند ثبت نام شرکت، لازم است از فرآیند ثبت نام و سایر الزامات مرتبط با آن آگاهی داشته باشید.
برای ثبت شرکت وقتی شما با کارشناسان سامانه vosoq.ir تماس می گیرید، اولین سئوالی که باید پاسخ بدهید موضوع فعالیت شرکت شماست.
باید مشخص کنید برای چه حوزه ای نیاز به ثبت شرکت در ایران دارید؟
آیا نوع کار شما نیاز به دریافت مجوز دارد یا خیر؟
افتتاح شرکت برای شما منطقی است؟
چه قدر سرمایه برای شرکت خود در نظر گرفته اید؟
چند نفر برای عضویت در مدیریت و هئیت مدیره شرکت هستید؟
و در آخر، هدف شما از داشتن یک شرکت چیست؟
با دانستن جواب برای پرسش ها شما می توانید نیاز و نکات مهم ثبت شرکت را برای خود پیدا کنید.

آشنایی با شرکت های تجاری
موضوع و نوع فعالیت شرکت با توجه به نوع فعالیت شما و قوانین موجود تاسیس می گردد. فعالیت هر موضوع تا حدودی از نام شرکت قابل تشخیص است. هدف از تاسیس هر شرکت کسب سود و منفعت برای سهامداران است. تمامی فعالیت ها بر اساس دنیای تجارت و اقتصاد است.
متداول ترین شرکت ها در دنیای تجارت عبارتند از:
  1. شرکت های تضامنی
  2. شرکت های سهامی خاص و عام
  3. شرکت با مسئولیت محدود
آشنایی با شرکت های بازرگانی
ثبت شرکت بازرگانی به کسب و کاری گفته می شود که به صورت سهامی خاص یا مسئولیت محدود با هدفت تجارت تاسیس می شود.
باید قبول کرد که تجارت امری جدانشدنی از زندگی امروز جهان است که باعث رشد چشمگیر صنعت در کشورها می شود و به همین دلیل شرکت های بازرگانی علاقه مند هستند به صورت رسمی و قانونی فعالیت خود را آغاز و شروع به کار کنند. برای همین است که هر تاجر و بازرگانی باید در نظر بگیرد که انجام امور فعالیت های اقتصادی صادرات و واردات نیاز به دریافت کارت بازرگانی دارد.

نکات مثبت ثبت برند
ثبت برند و لوگو می تواند یکی از بهترین کارهای انجام شده در هر مجموعه ای باشد که باعث رشد بیشتر کسب و کار شما شود.
برند یک علامت تجاری است که شامل نوعی طرح، لوگو، نشانه یا علامت است که نشان دهنده کسب و کار شما است. در واقع برند در ذهن مخاطب یادآور یک محصول یا یک سازمان است. ثبت برند نشان دهنده جایگاه یک شرکت در جامعه است.
هر چه قدر برند شما دارای شهرت و اعتبار شود، بر روی فروش تاثیر شگرفی دارد. افراد صاحب علامت تجاری معروف، در واقع یک سرمایه غیر قابل انکار دارند.
یکی از خدمات هلدینگ وثوق ارائه اطلاعات به کسب و کارها است. در واقع کارشناسان در وثوق علاقه مند به رشد شما در مارکت حوزه فعالیت شرکت شما هستند. خلق یک لوگو برای یک برند تجاری و کمک به دیجیتال مارکتینگ در کنار بزرگ شدن و قد کشیدن یک شرکت به قدری زیبا و جذاب است که هر کسی را شیفته برندینگ می کند.
با ثبت برند اختصاصی خود متوجه می شوید که مشتریان به شما اعتماد بیشتری می کنند، خریداران به کسب و کارهایی که نام و نشانی ندارند اعتماد نمی کنند. در واقع علامت تجاری نه تنها به شرکت شما در داخل ایران، بلکه در تجارت بین المللی هم اعتبار خاصی می دهد. با تبلیغ و ساخت یک برند خوب می توانید آینده خود را متحول کنید.

ثبت برند با وثوق
برای ثبت برند و علائم تجاری به شیوه غیر حضوری می توانید با مراجعه به سامانه اینترنتی مالکیت معنوی اقدام کنید. در صورتی که امکان انجام اینکار را ندارید هلدینگ وثوق vosoq کلیه خدمات ثبت برند و به همراه آن کلیه امور ثبتی و تغییرات را با هزینه مناسب برای شما انجام می دهد.
برای کسب اطلاعات تکمیلی در زمینه امور ثبتی می توانید با شماره های 02188676100 و 09026060313 یا به سایت با آدرس vosoq.ir مراجعه کنید.

 

برچسب ها : ثبت برند هلدینگ وثوق تجارت قانونی

اخبار روز
ضمیمه