تاریخ انتشار:1401/11/11
آغاز نهضت ساخت پارکینگ در منطقه سه پایتخت

آغاز نهضت ساخت پارکینگ در منطقه سه پایتخت

اقتصادسرآمد - جلسه نشست هم اندیشی با حضور جوانی شهردار منطقه سه تهران، خاصه باف مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تهران و مدیران ادارات سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی مناطق ۲۲ گانه به میزبانی شهرداری منطقه ۳ برگزار شد.

به گزارش اقتصاد سرآمد، حمید جوانی در این نشست از آغاز نهضت پارکینگ سازی در این منطقه خبر داد و اظهار داشت: با توجه به وجود معضل پارکینگ در  شهر تهران چند مجموعه پارکینگ طبقاتی روتاری خریداری شده که در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه سه ابراز داشت: از مهمترین پروژه های مشارکتی منطقه که از مصوبات حضور جناب آقای دکتر زاکانی شهردار محترم تهران در بازدید قرار خدمت نیز بوده بهره برداری از پارکینگ طبقاتی نیایش با مشارکت سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران و بخش خصوصی است.

جوانی در ادامه اظهار داشت: به طور حتم همکاری  مستمر مناطق ، سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی و بخش خصوصی نتایج ارزنده ای را برای شهرداری تهران در راستای ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهر و شهروندان به ارمغان خواهد آورد.

در ادامه خاصه باف مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران اظهار داشت: با توجه به لزوم شناخت نقاط قوت و موانع احتمالی در شناخت فرصت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری شهر تهران این جلسات به صورت منظم در مناطق برگزار خواهد شد تا با همفکری ، راهکار  لازم در این خصوص اندیشیده شود.

خاصه باف با بیان اینکه حلقه گمشده  حوزه سرمایه گذاری تعامل بهینه و هنر گفتمان است تصریح کرد: در آسیب شناسی که در حوزه سرمایه گذاری شهرداری تهران انجام شده اقشار سرمایه گذار شناسایی شده اند که با استفاده از این ظرفیت ضمن حفظ حقوق شهرداری و بیت المال ، خدمات رسانی به شهروندان تسریع خواهد شد.

همچنین ولی زاده معاون مالی و اقتصاد شهرداری منطقه نیز گزارشی از عملکرد اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی ، فرصت های سرمایه گذاری ، موانع و معضلات موجود در بعضی از این پروژه ها ارائه نمود.

برچسب ها : نهضت ساخت پارکینگ سرانه‌های خدماتی ترافیک شهری

اخبار روز
ضمیمه