تاریخ انتشار:1401/11/18
تشکیل قرارگاه جهادی راه روستایی در وزارت راه و شهرسازی / یکی از اولویت‌های دولت رسیدگی به روستاهاست

بذرپاش در آیین بهره‌برداری از ۲۸۵۴ کیلومتر راه روستایی خبر داد؛

تشکیل قرارگاه جهادی راه روستایی در وزارت راه و شهرسازی / یکی از اولویت‌های دولت رسیدگی به روستاهاست

اقتصادسرآمد - وزیر راه و شهرسازی در آیین بهره برداری از ۲ هزار و ۸۵۴ کیلومتر راه روستایی در سراسر کشور به مناسبت دهه مبارک فجر، روستاییان عزیز را جزو شریف‌ترین مردم دانست که در عین توقع کم، پیشتاز انقلاب و پیشرو در عرصه تولید هستند.


به گزارش اقتصادسرآمد، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با حضور در آیین افتتاح ۲۸۵۴ کیلو متر راه روستایی سراسر کشور در در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: کارکردن برای چنین جامعه‌ای، سرمایه‌گذاری است که کانون‌های هویت بخش و مرکز صدور نشاط و شادی در کشور خواهند بود.

بذرپاش تاکید کرد: یکی از اولویت‌های اساسی دولت، رسیدگی به روستاها به ویژه در حوزه مسکن و احداث زیرساخت‌هاست.

وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود، از تشکیل قرارگاه جهادی راه روستایی در وزارت راه و شهرسازی خبر داد و خطاب به گروه‌های مردمی جهادی، گفت: دست یاری به سوی شما دراز می‌کنیم و از جوانان عزیز جهادی درخواست می‌کنیم به یاری این وزارتخانه بشتابند تا راه‌های باقیمانده روستایی هرچه سریعتر به پایان برسد.

وی ادامه داد: اگر راه هموار و بهینه شود، در اقتصاد روستا تاثیر مستقیم می‌گذاردو حتی برای سایر کارهای جهادی نیز موثر واقع خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی در پایان ضمن خداقوت به همکاران راهداری در سراسر کشور از آنان خواست از هم اکنون برای خدمت رسانی حداکثری به مردم در ایام تعطیلات نوروز برنامه ریزی مناسب را در دستورکار خود قرار دهند.

برچسب ها : راه روستایی وزارت راه و شهرسازی دولت مردمی ایران

اخبار روز
ضمیمه