تاریخ انتشار:1401/11/18
شهرداری منطقه دو پایتخت رتبه نخست مناسب سازی معابر را کسب کرد/ مناسب سازی بیش از 34 کیلومتر از معابر منطقه دو

معاون فنی و عمران منطقه دو:

شهرداری منطقه دو پایتخت رتبه نخست مناسب سازی معابر را کسب کرد/ مناسب سازی بیش از 34 کیلومتر از معابر منطقه دو

اقتصادسرآمد - با پیشرفت 80 درصدی طرح مناسب سازی معابر برای افراد کم توان، منطقه دو با کسب رتبه نخست در بین مناطق22 گانه به عنوان منطقه پیشرو در شهر دوستدار افراد توان یاب شناخته شد.

به گزارش اقتصادسرآمد، حمیدرضا رنجبر با اعلام این خبر گفت: درراستای اجرای قانون جامع معلولان، کمیته مناسب سازی منطقه، طرح دسترسی پذیری فضاهای شهری را  در سه بخش ساختمان اداری، پیاده راه و بوستان‌ها در دستور کار قرار داد.

وی افزود: براساس برنامه ابلاغی  مناسب سازی34/296 کیلومتر از معابر در 16 محور آغاز که در 9 ماهه نخست سالجاری، این طرح با 80درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است و تاکنون 27/34 کیلومتر مناسب سازی شده است.

رنجبر گفت: ۲۸ ساختمان اداری و فرهنگی در منطقه وجود دارد که ۸ ساختمان به طور کامل مناسب سازی شده و ۲۰ ساختمان با پیشرفت فیزیکی بالای  50  درصد در دست مناسب سازی هستند. 

معاون شهردار منطقه دو افزود: در این طرح ساختمان‌های اداری منطقه به مسیر بساوایی، رمپ و ویلچر و همچنین  ۹ دستگاه نفربر و ویلچر بر تجهیز شده اند.

وی ادامه داد: در سطح منطقه دو پروژه مناسب سازی ۱۲ بوستان در دستور کار قرار گرفته که از این تعداد هفت بوستان به صورت کامل و مناسب سازی پنج بوستان نیز با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد انجام شده است.

برچسب ها : مناسب سازی معابر افراد کم توان مناطق22 گانه

اخبار روز
ضمیمه