تاریخ انتشار:1401/11/19
کلنگ‌زنی پروژه بزرگ مسکونی گروه کشتیرانی در بندرعباس

کلنگ‌زنی پروژه بزرگ مسکونی گروه کشتیرانی در بندرعباس

اقتصادسرآمد - کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ۴۸۳ واحد مسکونی آپارتمانی در بندر‌عباس می‌سازد.


 به گزارش اقتصادسرآمد، به مناسبت فرارسیدن ایام‌ا... دهه‌فجر و مقارن اعیاد فرخنده ماه رجب، مراسم کلنگ‌زنی ساخت ۴۸۳ واحد مسکونی آپارتمانی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در شهر بندرعباس برگزار شد.

علی شاه حیدری مدیرعامل شرکت طرح و سامان امواج کیش، شرکتی که مدیریت این پروژه بزرگ را بر عهده دارد، با بیان اینکه پس از برگزاری مراسم کلنگ‌زنی بلافاصله عملیات ساخت پروژه یاد شده در چهار مجموعه و به متراژ ۱۰۰ هزار متر مربع آغاز خواهد شد، تصریح کرد: این چهار مجموعه به نام‌های ساحل هشتم و نهم، ساحل یادبود و ساحل الهیه در مناطق ۱، ۲ و ۳ شهری بندرعباس احداث خواهند شد.

 وی ادامه داد: بزرگترین این مجموعه‌ها ساحل الهیه است که در منطقه الهیه جنوبی بندرعباس واقع در منطقه یک شهرداری بندرعباس به تعداد ۴۲۰ واحد احداث خواهد شد.  

شاه حیدری با اشاره به اینکه این مجموعه در کنار تمام امکانات معمول مانند پارکینگ و انباری دارای امکانات دیگری مانند نگهبانی، امکانات ورزشی، فضای سبز و فضای بازی است، افزود: دو مجموعه ساحل هشتم و نهم در محله آزادگان و منطقه ۲ شهرداری بندرعباس واقع هستند و مجتمع ساحل یادبود نیز در محله یادبود و منطقه ۳ شهرداری این شهر قرار دارد.

وی مدت زمان اتمام پروژه و تحویل واحد‌ها را بین ۲۴ ماه تا سه و نیم سال دانست و خاطرنشان کرد: تحویل واحد‌های مجتمع‌های ساحل ۸ و ۹ و ساحل یادبود طی ۲۴ ماه برنامه‌ریزی شده است و مجتمع ساحل الهیه نیز طی سه و نیم سال به تحویل متقاضیان خواهد شد.

 شاه حیدری با تأکید بر اینکه ساخت ۴۸۳ واحد آپارتمانی بندرعباس پروژه‌ای سرمایه‌گذاری است، گفت: پروژه در زمین‌های تحت مالکیت گروه کشتیرانی ساخته خواهد شد.

مولدسازی دارایی‌ها در دستور کار گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی

معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز با اشاره به اینکه مولدسازی دارایی‌ها در دستور کار گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، گفت: تلاش داریم با استفاده بهینه از دارایی‌ها نسبت به ایجاد ارزش افزوده اقدام نماییم.

مهندس سعید جبلی، معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع‌های مسکونی ساحل گفت: زنجیرۀ فعالیت گروه کشتیرانی در حوزه حمل و نقل بوده و در کنار آن، با توجه به موضوع مولدسازی دارایی‌ها ضروری است زمینه‌ای فراهم شود تا با این مولدسازی ایجاد ارزش افزوده بیشتری در راستای تامین منافع سهامداران ایجاد شود.

وی افزود: با توجه به اینکه بخشی از سهامداران گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، صندوق‌های بازنشستگی هستند هر حمایتی که از سوی دستگاه‌های اجرایی و مقامات ارشد محلی از گروه کشتیرانی صورت گیرد، منافع آن به سهامداران خواهد رسید.

به گفته جبلی، مولدسازی دارایی‌های ملکی و ساخت مسکن برای کارکنان به عنوان شهروندان و متقاضیان مسکن، در اولویت برنامه ریزی‌های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد که بر این مبنا، باید به این نکته توجه داشت که ۳۷۰۰ نفر در دریا و ۳۰۰۰ نفر در خشکی مشغول فعالیت در قالب گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هستند که باید با برنامه‌ریزی، نسبت به تامین مسکن برای آن‌ها اقدام نمود.

معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، تأمین مسکن را عاملی دانست که باعث تحکیم خانواده‌ها، ایجاد انگیزه و رفع بخشی از دغدغه‌های کارکنان خواهد شد و گفت: با استفاده بهینه از دارایی‌ها می‌توان ایجاد ارزش افزوده کرد؛ ضمن اینکه رفع دغدغه مسکن کارکنان از جمله سیاست‌های گروه کشتیرانی به شمار می‌رود؛ که بر این اساس، دستورالعملی در دست تدوین است تا تخصیص واحد‌ها بر اساس اولویت صورت گیرد.
 

برچسب ها : گروه کشتیرانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران صندوق‌های بازنشستگی ساخت مسکن

اخبار روز
ضمیمه