تاریخ انتشار:1401/2/21
لزوم رصد تحولات جهانی به منظور خلق فرصت‌های جدید و بهره‌گیری از ایده‌ها

لزوم رصد تحولات جهانی به منظور خلق فرصت‌های جدید و بهره‌گیری از ایده‌ها

اقتصاد سرامد - در مراسمی با حضور عضو هیأت عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، ضمن قدردانی از تلاش‌های عادل دریس، بهروز آقایی به سمت مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان معرفی شد.

به گزارش اقتصاد سرآمد، مجید علی‌نازی؛ عضو هیأت عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در مراسم تکریم از عادل دریس و معارفه بهروز آقایی؛ به عنوان مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، اظهارداشت: انضباط کاری و مالی به همراه شفاف‌سازی در حوزه کاری، حاکمیت تفکر سیستمی، ترسیم چشم‌‌انداز تحول‌آفرین برای حضور در بازارهای جدید، رصد تحولات جهانی به منظور خلق فرصت‌های جدید و بهره‌گیری از ایده‌ها و افکار تازه برای ایجاد تحول و دوری از روزمرگی باید در اولویت تمام مدیران و نیروهای همکار قرار گیرد.
 
وی در ادامه خواستار همراهی و همیاری همه نیروها برای تحقق اهداف یاد شده، شد و گفت: بهروز آقایی زمانیکه مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان بود در زمینه ایجاد فضای مساعد برای سرمایه گذاری و ترغیب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی برای سرمایه‌گذاری در چابهار و تلاش برای حفظ همدلی و همگرایی اقدام های ارزشمندی انجام داد.
 
همچنین بهروز آقایی؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان ضمن تشکر از حسن اعتماد به وی، با اشاره به تجربیات خود در بنادر استان سیستان و بلوچستان، گفت: ایجاد انگیزه برای نیروهای انسانی از مهم‌ترین عوامل برای تحرک و تحول در توسعه بنادر است.
 
وی افزود: انگیزه‌بخشی و ایجاد خودباوری و آموزش به سرمایه‌های انسانی منشأ تحول می‌شود و چهره یک سازمان را تغییر می‌دهد؛ تمام کارهای بزرگی که در چابهار انجام شد، مرهون اعتماد، خودباوری و انگیزه‎‌بخشی به سرمایه‌های انسانی بوده است.
 
آقایی با بیان اینکه ضرورت دارد از همه‌ جوانب و ظرفیت‌های بندر امام خمینی(ره) برای توسعه فعالیت‌ها بهره برد، به‌روز رسانی تعرفه‌ها، فرآیندسازی جریان کالا، هم‌افزایی و هم راستایی با دیگر ارگان‌های فعال در بنادر، فرصت‌سازی برای حضور در بازارهای جدید را از اهم برنامه های خود عنوان کرد.
 
عادل دریس؛ مدیرکل سابق بنادر و دریانوردی خوزستان نیز در این مراسم، گفت: نوسازی تجهیزات تخلیه و بارگیری، مکانیزه‌سازی پایانه های تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه زیرساختی حمل و نقل ریلی و جذب حداکثری اعتبارات عمرانی و سرمایه گذاری بخش خصوصی و توسعه زیرساخت دریایی به واسطه لایروبی کانال‌های دسترسی از اهم دستاوردها و اقداماتی بود که به انجام شد.

برچسب ها : اقتصاد دریا سازمان بنادر خوزستان

اخبار روز
ضمیمه