جلسه مجلس و دولت برای ایجاد پایگاه سوخت‌رسانی به کشتی‌ها 

درآمد یک میلیارد دلاری برای کشور از طریق سوخت رسانی خلیج فارس 


عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: می‌توان قشم را به عنوان پایگاه برای سوخت‌رسانی به کشتی‌ها قرار داد و از این طریق درآمد یک میلیارد دلاری برای کشور ایجاد کرد.به گزارش اقتصادسرآمد،هادی بیگی نژاد با اشاره به دیدار جمعی از مسئولان نظام و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر استفاده از ظرفیت دریا، گفت: مقام معظم رهبری در بخشی از سخنان خود تاکید کردند که یکی از راهکارهای حل مشکلات اقتصادی کشور استفاده از ظرفیت دریا است.
هادی بیگی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه باید قشم را پایگاه سوخت رسانی به کشتی‌ها در خلیج فارس کنیم، افزود: روزانه تعداد قابل توجه‌ای کشتی از خلیج فارس عبور می‌کنند، اگر قشم پایگاه سوخت رسانی منطقه شود یک درآمد یک میلیارد دلاری در سال برای ما ایجاد می‌شود؛ با تعریف چند پروژه این چنینی هم برای کشور درآمد و همچنین ایجاد اشتغال می‌شود.
عضو کمیسیون انرژی ادامه داد: می‌توان در این پایگاه علاوه بر سوخت رسانی ، خدمات فنی به کشتی‌ها، خدمات درمانی و بهداشتی به خدمه و همچنین با تهیه مایحتاج برای آنها ، برای کشور ایجاد درآمد کرد.
بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه کمیسیون انرژی مجلس پیگیری ایجاد پاگاه سوخت رسانی به کشتی‌ها در خلیج فارس است، گفت: اعضای کمسیون انرژی برای پروژه سوخت رسانی به کشتی‌ها با مسئولان سازمان مناطق آزاد و وزارت اقتصاد جلسه داشتند که قرار است با مسئولان دولتی نیز در این زمینه در کمیسیون انرژی جلسه‌ای برگزار کنیم.
هادی بیگی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه موضوع سوخت رسانی به کشتی‌ها در برنامه‌های پنجم و ششم توسعه کل کشور آمده اما متاسفانه مورد بی توجهی کامل قرار گرفته، گفت: اما کمیسیون انرژی پیگیر این موضوع است و تا حصول به نتیجه نیز این موضوع را دنبال می‌کند.
درآمد یک میلیارد دلاری برای کشور از طریق سوخت رسانی خلیج فارس 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه