هرمزگان رتبه اول طرح‌ نهضت ملی مسکن در کشور را کسب کرد


هرمزگان – طاهره پرویزی خبرنگار اقتصادسرآمد- فرماندار شهرستان بندرعباس از کسب رتبه اول استان هرمزگان در طرح‌ نهضت ملی مسکن در کشور خبر داد.
محمد مرودی فرماندار شهرستان بندرعباس در نشست خبری با اصحاب رسانه ، هفته دولت و روز خبرنگار را تبریک گفت : در سال جاری دربین پروژه های شهرستان بندرعباس اعتبارات درحوزه راه و حمل ونقل بیشترین اعتبار به خود داده است.
وی گفت: ۲۳۹پروژه بالغ بر ۵۳هزار میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت به مناسبت هفته دولت در بخش های کلنگ‌زنی ،افتتاحیه و بهره برداری خواهد رسید.
فرماندار شهرستان بندرعباس خاطر نشان کرد:مهمترین پروژه ها در شهرستان بندرعباس از قبیل بیمارستان کودکان،افتتاحیه شهرک صنعتی شیشه و شهرک صنعتی فولاد و سیکل ترکیبی فولاد کاوه و تولید آهن اسفنجی جز پروژه های شاخص اعلام کرد.
مردودی فرماندار شهرستان بندرعباس تصریح کرد: در حوزه ساخت و ساز و تامین مسکن رتبه اول را استان هرمزگان در کشور کسب کرده است.
این مقام مسئول با تشکر از حمایت استاندار هرمزگان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیان کرد: ۳۰هزار واحد سهم مسکن شهرستان بندرعباس است که تقریبا ۶هزار واحد با ۶۵درصد با پیشرفت فیزیکی توسط تعاونی های واگذار شده در حال اقدام است و در حاشیه بلوار رجایی ۱۶۰هکتار به این طرح افزوده شد.
هرمزگان رتبه اول طرح‌ نهضت ملی مسکن در کشور را کسب کرد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه