توسعه روابط پایدار تجاری با کشورهای حاشیه خلیج فارس دنبال میشود
شیراز- غزاله توانایی خبرنگار اقتصادسرآمد- رئیس اتاق بازرگانی فارس گفت: توسعه روابط گسترده و پایدار تجاری و اقتصادی با کشورهای حاشیه خلیجفارس از جمله کشور قطر را با جدیت دنبال میکنیم.
محمدصادق حمیدیان در دیدار با رایزن بازرگانی ایران در قطر در بیان کرد: در جلسه مسئولان ارشد فارس در خصوص مباحث مرتبط با افزایش و به روز رسانی زیرساختهای صادراتی و توسعه همکاری در بنادر قطر و حل مشکلات موجود در صادرات فارس با این کشور مذاکراتی شده است.
او، یکی از برنامهپهای آتی مشترک اتاق بازرگانی فارس و رایزن بازرگانی ایران در قطر را برگزاری نمایشگاه بین المللی کشاورزی قطر دانست و ادامه داد: در این نمایشگاه که اسفندماه امسال و با محوریت ارتقاء امنیت غذایی برگزار میشود، اتاق بازرگانی فارس به عنوان پاویون جمهوری اسلامی حضور خواهد داشت.
رئیس اتاق بازرگانی فارس اظهار کرد: همچنین با توجه به پتانسیلهای استان فارس در حوزه درمان، بحث ارتقاء توریسم سلامت از مباحث مشترک و مورد تاکید دو طرف است که این موضوع در جلسهای با حضور استاندار فارس مطرح و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.
حمیدیان گفت: به منظور ارتقاء توریست سلامت شیراز، مقرر شد به صورت همزمان از سرمایهگذاران قطری و ایرانیان مقیم کشورهای حاشیه خلیجفارس برای سرمایه گذاری در پروژه شهر سلامت شیراز دعوت شود.
او افزود: اعزام هیات اقتصادی بلند پایه از فارس و شیراز به کشور قطر و بالعکس و حضور تجار و بازرگانان را به عنوان موضوعاتی مهم با همکاری و همراهی رایزن بازرگانی ایران در قطر دنبال خواهیم کرد.
رئیس اتاق بازرگانی فارس با اشاره به سابقه حضور تجار و بازرگانان فارس در کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله کشور قطر گفت: موضوع رفع روادید توریستهای قطری در ایران و تسهیل روادید تجار ایرانی به قطر به عنوان یکی از مباحث مهم در سفر آتی هیات دولت به استان فارس مطرح و پیگیری خواهد شد.
محمدصادق حمیدیان در دیدار با رایزن بازرگانی ایران در قطر در بیان کرد: در جلسه مسئولان ارشد فارس در خصوص مباحث مرتبط با افزایش و به روز رسانی زیرساختهای صادراتی و توسعه همکاری در بنادر قطر و حل مشکلات موجود در صادرات فارس با این کشور مذاکراتی شده است.
او، یکی از برنامهپهای آتی مشترک اتاق بازرگانی فارس و رایزن بازرگانی ایران در قطر را برگزاری نمایشگاه بین المللی کشاورزی قطر دانست و ادامه داد: در این نمایشگاه که اسفندماه امسال و با محوریت ارتقاء امنیت غذایی برگزار میشود، اتاق بازرگانی فارس به عنوان پاویون جمهوری اسلامی حضور خواهد داشت.
رئیس اتاق بازرگانی فارس اظهار کرد: همچنین با توجه به پتانسیلهای استان فارس در حوزه درمان، بحث ارتقاء توریسم سلامت از مباحث مشترک و مورد تاکید دو طرف است که این موضوع در جلسهای با حضور استاندار فارس مطرح و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.
حمیدیان گفت: به منظور ارتقاء توریست سلامت شیراز، مقرر شد به صورت همزمان از سرمایهگذاران قطری و ایرانیان مقیم کشورهای حاشیه خلیجفارس برای سرمایه گذاری در پروژه شهر سلامت شیراز دعوت شود.
او افزود: اعزام هیات اقتصادی بلند پایه از فارس و شیراز به کشور قطر و بالعکس و حضور تجار و بازرگانان را به عنوان موضوعاتی مهم با همکاری و همراهی رایزن بازرگانی ایران در قطر دنبال خواهیم کرد.
رئیس اتاق بازرگانی فارس با اشاره به سابقه حضور تجار و بازرگانان فارس در کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله کشور قطر گفت: موضوع رفع روادید توریستهای قطری در ایران و تسهیل روادید تجار ایرانی به قطر به عنوان یکی از مباحث مهم در سفر آتی هیات دولت به استان فارس مطرح و پیگیری خواهد شد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
در هر ۱۰ روز یک پروژه در حوزه سلامت افتتاح شده است
-
پرداخت 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی های استان البرز
-
با تولید ۱۲۰ هزار تن نخود، کرمانشاه رتبه اول تولید کشور را کسب کرد
-
هلدینگ پترو پالایش اصفهان ۱۷.۱ سهام نفت سپاهان را در اختیار دارد
-
استان مرکزی نخستین استان سبز کشور شد
-
توسعه روابط پایدار تجاری با کشورهای حاشیه خلیج فارس دنبال میشود
-
محمد مرودی در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر شد
-
دو طرح آبرسانی در حاجی آباد کبوترخان رفسنجان اجرا می شود
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



