۲۷ هزار و ۳۸۲ نفر در شهرک‌های صعنتی استان مشغول به کار هستند


ارومیه – معجنی خبرنگار اقتصادسرآمد- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: هم‌اکنون ۲۷ هزار و ۳۸۲ نفر در این شهرک‌ها مشغول به کار هستند بطوریکه شاهد کاهش نرخ بیکاری توسط بخش خصوصی هستیم.
به گزارش اقتصاد سرآمد ازآذربایجان‌غربی؛امیر شهسوار درنشست خبری با اصحاب رسانه ازوجود ۲۱ شهرک و ۱۶ ناحیه صنعتی در استان خبر دادو اظهار داشت: وظیفه شرکت شهرکهای صنعتی تامین زیرساخت برای شهرک‌ها و نیز توسعه صنایع کوچک و بنگاه‌های خرد است تصریح کرد: یک هزار و ۳۳۰ واحد فعال در استان وجود دارد وتعداد ۲۳۶ واحد از آنها غیرفعال است که علت آن عدم تامین نقدینگی و مشکلات تحریم،عدم تامین مواد اولیه و نیز عدم بازاریابی و صادرات است.
شهسوار از توسعه خدمات زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی خبر داد افزود:  ۱۵ هزار تُن آسفالت‌ریزی، ۴۰ هزار مترمکعب جدول‌گذاری و نیز ۳۰۰ هزار مترمکعب زیرسازی برای بهبود توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه صنایع کوچک نیز شاخص‌ها محقق شده و واحدهای صنعتی آذربایجان غربی احیا شده‌اند و آذربایجان‌غربی جزو استان‌های شاخص کشور در احیای واحدهای صنعتی به شمار می‌رود.
وی با عنوان این مطلب که  در نیمه نخست سال به غیر از برگزاری نخستین رویداد صنعت مبل، مرکز نوآوری خوشه‌های صنعتی مجوز گرفت افزود : دفتر خدمات الکترونیک کلینیک کسب و کار برای هدایت سرمایه‌گذاری  نیز راه‌اندازی شده است.
۲۷ هزار و ۳۸۲ نفر در شهرک‌های صعنتی استان مشغول به کار هستند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه