نخستین طرح فراسرزمینی گازی ایران به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود


مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اعلام کرد که کلنگ آغاز عملیات نخستین طرح گازی ایرانی در خارج از کشور به‌زودی و در صورت مساعد بودن شرایط کلان سیاسی به زمین زده می‌شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در نشست با اعضای هیئت مدیره انجمن مهندسی گاز ایران اظهار کرد: شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با تکیه بر نیروی انسانی کارآزموده، فرآیندهای بهینه و ساختار منسجم، در امر اجرای پروژه بسیار چابک و حرفه‌ای عمل می‌کند.
وی با اشاره به بازاندیشی انجام شده در دستورعمل رسیدگی به تاخیرات پروژه‌ها و منطبق کردن آن  با تازه‌ترین شیوه‌نامه‌های روز دنیا از سوی این شرکت توضیح داد: تاخیرات پروژه‌ها یکی از مسائل مبتلابه پیمانکاران بود که امکان اعمال سلیقه در فرآیند رسیدگی به آن وجود داشت؛ اما اکنون یک دستور عمل مدرن و کارآمد تدوین شده که نه تنها در پروژه‌های این شرکت که با ابلاغ معاونت مهندسی وزارتخانه در همه صنعت نفت مورد استفاده قرار می‌گیرد. 
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با تحسین دوراندیشی نسل پیش صنعت گاز در انتقال فناوری دو نوع توربوکمپرسور از اروپای شرقی و غربی به داخل کشور گفت: اکنون پیشرفت ایران در ساخت توربوکمپرسور به درجه‌ای ارتقاء یافته است که الگوی ایرانیزه شده نسبت به مدل مشابه اروپایی بازدهی بالاتری دارد. 
به گفته نوشادی، تجهیز توربین‌های ساخت داخل به قابلیت  solution  HIGH AMBIENT دیگر دستاورد  متخصصان داخلی است که از کاهش توان توربین‌ها در هوای گرم به ویژه در اقلیم جنوب جلوگیری می‌کند.
نخستین طرح فراسرزمینی گازی ایران به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه