معاون بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبرداد: 

 جذب ۱۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش‌ خصوصی در بندر چابهار

 
معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از جذب ۱۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و افزایش ۱۳۰ درصدی عملیات کانتینری در بندر چابهار و توسعه ترانزیت از این بندر در شش ماهه نخست سال خبر داد.
به گزارش اقتصادسرآمد، حسین شهدادی با تشریح عملکرد عملیات تخلیه و بارگیری، فعالیتهای اقتصادی و توسعه بازار بندر چابهار در شش ماهه اول سال جاری؛ از رشد ۱۳۰ درصدی عملیات کانتینری در بندر چابهار، افزایش ۸ درصدی صادرات غیرنفتی و توسعه عملیات ترانزیت کالا از طریق بندر چابهار به میزان سه برابر مدت مشابه سال گذشته در بندر چابهار خبر داد.
حسین شهدادی معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان برنامه ریزی برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در راستای سیاست‌های دولت محترم جهت توسعه اقتصاد دریامحور را از اولویت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان برشمرد و جذب ۱۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی در قالب دو فقره قرارداد سرمایه گذاری بلندمدت را از اقدامات مهم اداره کل برای فعالیت‌های اقتصادی و توسعه امور لجستیک بندری در نیمه اول سال جاری ذکر کرد که عملیات ساخت و ساز آنها نیز آغاز شده است.
حسین شهدادی معاون امور بندری و اقتصادی بنادر سیستان و بلوچستان برنامه ریزی و اقدامات لازم برای شناسایی سرمایه گذار بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در بندر چابهار حداقل به میزان ۳ هزار میلیارد تومان را از اقدامات مهم بندر چابهار در شش ماهه اول سال جاری عنوان کرد.
حسین شهدادی معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲؛ فرآیند انعقاد قراردادها و عملیات ساخت و ساز پروژه های موضوع این سرمایه گذاری ها نیز آغاز خواهد شد.
 جذب ۱۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش‌ خصوصی در بندر چابهار
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه