همایش ملی فرصت ها و تهدیدات نوپدید دریایی  برگزار می شود


همایش ملی فرصت ها و تهدیدات نوپدید دریایی ١٧ و ١٨ آبان ماه 1402 در دانشگاه دریایی امام خامنه ای برگزار خواهد شد.
همایش ملی فرصت ها و تهدیدات نوپدید دریایی به همت نیروی دریایی سپاه و پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس و با مشارکت دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و سازمان های کشوری و لشکری مرتبط با دریا برگزار می شود.
بر این اساس فرصت ها و تهدیدهای نوپدید در حوزه ژئوپلیتیک و ژئواستراتژی دریایی، فرصت ها و تهدیدهای نوپدید در حوزه اقتصاد دریاپایه، فرصت ها و تهدیدهای فناوری های نوپدید دریایی، فرصت ها و تهدیدهای نوپدید در حوزه بهداشت، سلامت و محیط زیست دریایی، فرصت ها و تهدیدهای نوپدید اطلاعات و امنیت دریایی و فرصت ها و تهدیدهای نوپدید نظامی در دریا محورهای اصلی این همایش است.
علاقمندان تا پایان مهرماه سال ١٤٠٢ مهلت دارند چکیده مقالات خودشان را از طریق پایگاه اینترنتی www.emotconf1402.ir ارسال کنند.
این همایش ١٧ و ١٨ آبان ماه امسال با سخنرانی شخصیت های عالی رتبه کشوری و لشکری دانشگاه دریایی امام خامنه ای(مدظله العالی) برگزار خواهد شد.
سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی ریاست این همایش، دریادار پاسدار علی تنگسیری دبیر این همایش، سردار سلمانی دبیری کمیته علمی و سردار دبستانی دبیری کمیته  اجرایی همایش ملی فرصت ها و تهدیدهای نوپدید دریایی را بر عهده دارند.
همایش ملی فرصت ها و تهدیدات نوپدید دریایی  برگزار می شود
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه