عضو شورای شهر تاکید کرد؛
توسعه صحیح شهر در همفکری و مشارکت سازمان نظام مهندسی با مدیریت شهری است
البرز-معصومه عینی خبرنگار اقتصادسرآمد- عضو شورای اسلامی شهر کرج ضمن تاکید بر این که نظام مهندسی نگاه اقتصادی به توافقات با مدیریت شهری نداشته باشد.خواستار شد منافع شهر و شهروندان مد نظر قرار گیرد.
علیرضا رحیمی محمودآبادی در یکصد و سی و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضا و رئیس هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان البرز برگزار شد، ضمن عرض شادباش به مناسبت موفقیت گروه مقاومت فلسطین ، به ظرفیت قابل توجه ای که در مجموعه حدود23هزار نفری نظام مهندسی استان وجود دارد و یکی از ارکان اصلی توسعه شهری نظام مهندسی است اشاره کرد و گفت: توقع ما در شورای ششم این است که بتوان از این ظرفیت استفاده بهینه کرد ولی آنچه که باید اتفاق می افتاد صورت نگرفته است.
رحیمی با بیان اینکه باید توافقاتی بین نظام مهندسی استان و مدیریت شهری کرج صورت گیرد تا بتوان اقدامات مفیدی در جهت افزایش عمر مفید ساختمان در شهر انجام داد، یادآور شد: این قابلیت و این ظرفیت در شورا و مدیریت شهری وجود دارد و میتوان از آن بهره گرفت. عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: باید همه سرمایه گذاران به انجام پروژه در مناطق بافت فرسوده ترغیب شوند و هیات مدیره سازمان نظام مهندسی نیز باید تخفیفات ویژه ای را در نظر بگیرند.
رحیمی در ادامه به تشکیل کارگروه های مشترک در خصوص مبحث 19 که قانون آن سال گذشته ابلاغ شد اشاره کرد و با یادآوری اینکه مقرر شد بر این اساس ساختمان های دارای برچسب انرژی ایجاد شود ولی پیگیری خاصی صورت نگرفت، اضافه کرد: در حال حاضر باید با سیاست های تشویقی و ایجاد کارگروه به اجرای این قانون کمک شود.
عضو شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز تاکید کرد و افزود: سازمان نظام مهندسی می تواند خط فکری ایجاد و در این زمینه راهکار ارائه کند.
علیرضا رحیمی محمودآبادی در یکصد و سی و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضا و رئیس هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان البرز برگزار شد، ضمن عرض شادباش به مناسبت موفقیت گروه مقاومت فلسطین ، به ظرفیت قابل توجه ای که در مجموعه حدود23هزار نفری نظام مهندسی استان وجود دارد و یکی از ارکان اصلی توسعه شهری نظام مهندسی است اشاره کرد و گفت: توقع ما در شورای ششم این است که بتوان از این ظرفیت استفاده بهینه کرد ولی آنچه که باید اتفاق می افتاد صورت نگرفته است.
رحیمی با بیان اینکه باید توافقاتی بین نظام مهندسی استان و مدیریت شهری کرج صورت گیرد تا بتوان اقدامات مفیدی در جهت افزایش عمر مفید ساختمان در شهر انجام داد، یادآور شد: این قابلیت و این ظرفیت در شورا و مدیریت شهری وجود دارد و میتوان از آن بهره گرفت. عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: باید همه سرمایه گذاران به انجام پروژه در مناطق بافت فرسوده ترغیب شوند و هیات مدیره سازمان نظام مهندسی نیز باید تخفیفات ویژه ای را در نظر بگیرند.
رحیمی در ادامه به تشکیل کارگروه های مشترک در خصوص مبحث 19 که قانون آن سال گذشته ابلاغ شد اشاره کرد و با یادآوری اینکه مقرر شد بر این اساس ساختمان های دارای برچسب انرژی ایجاد شود ولی پیگیری خاصی صورت نگرفت، اضافه کرد: در حال حاضر باید با سیاست های تشویقی و ایجاد کارگروه به اجرای این قانون کمک شود.
عضو شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز تاکید کرد و افزود: سازمان نظام مهندسی می تواند خط فکری ایجاد و در این زمینه راهکار ارائه کند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
لزوم توسعه آبزیپروری و برخورد با صید غیرمجاز
-
صادرات ۲۷۹ میلیون دلاری ازگمرک قزوین در نیمه نخست سال ۱۴۰۲
-
حوادث غزه مقاومت را قوی تر می کند
-
توسعه صحیح شهر در همفکری و مشارکت سازمان نظام مهندسی با مدیریت شهری است
-
مقاومسازی واحدهای مسکونی در استان بوشهر تسریع می شود
-
کرمانشاه در پیک مصرف ۸۰۰ لیتر در ثانیه کمبود آب دارد
-
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان از آغاز رهاسازی آب سد گاران مریوان خبر داد
-
نصب ۴ هزارو ۷۳۶ علمک گاز در استان کرمانشاه تا پایان شهریور ماه
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



